נתניהו: בכוונת הממשלה לעשות מהפכה ירוקה

רגע לפני ט"ו בשבט, נתניהו מצהיר נחולל מהפכה ירוקה | יקומו פארקים בשומרון

רגע לפני ט"ו בשבט ומספר שעות לפני פתיחת הקלפיות נתניהו מצהיר: "אנחנו מציינים היום את שבוע ט"ו בשבט- חג לאילנות ויש חגיגה של נטיעות בארץ ישראל. אנחנו עושים מהפכה של ירוק, הירוק הטוב במזרח התיכון של פארקים ושל יערות. הירוק הטוב הזה הוא במדינת ישראל, חלק מהעבודה הזאת בשומרון, בהקמת עיר יהודית בשומרון".

קרא עוד:

[postim]

את הדברים אומר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה (א) ובאותה הזדמנות הוא מספיד את חברו רון נחמן: "חברנו רון נחמן שהלך לעולמו. אני חושב שכל מי שהכיר אותו ורבים כאן, יודעים את התרומה הייחודית שלו להקמת אריאל גם בחזון וגם במעשה. הוא נתן את כל חייו לחזון הזה והוא מימש אותו ואנחנו נפרדים כאן היום מחבר יקר ושותף לדרך שהספיק לראות בחייו כיצד אריאל הפכה לעיר ואם בישראל, עם מרכז תרבות ועם אוניברסיטה. אני מצטער על כך שלא היו לו שנים נוספות ליהנות מפרי עמלו."

נתניהו דיווח לחברי הממשלה על פגישתו אמש (מוצש"ק) עם חמישה סנאטורים, דמוקרטים ורפובליקנים, נתניהו אמר להם:" הבעיה היא לא הבנייה באריאל, והבעיה היא לא הבנייה בירושלים. הבעיה במזרח התיכון זה הניסיון של איראן לבנות נשק גרעיני, והנשק הכימי בסוריה והקיצוניות האיסלמיסטית שמתפשטת באפריקה ומאיימת לשטוף את כל האזור. אמרתי להם שההיסטוריה לא תסלח למי שיאפשר לאיראן להתחמש בנשק גרעיני, זו הייתה ונשארה המשימה העיקרית לא רק שעומדת לפני, לנגד עיני ולנגד ישראל אלא גם מול ארה"ב".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו