הליכוד ביתנו מציג: צוות המו"מ מקצועי ונטול פוליטיקאים

השר סער וח"כ אלכס מילר הורחקו מהמשא ומתן | מצד נתניהו ישמשו עו"ד שומרון ומולכו, מצד ליברמן עו"ד מאני ורו"ח ליאון | 'מעריב' חושף כי ליצמן מסכים למתווה יעלון

בצל המייל שנשלח בטעות מנתן אשל לח"כ יחימוביץ, הליכוד ביתנו מציג את צוות המו"מ שלו להרכבת הממשלה הצוות יהיה מקצועי ונטול פוליטיקאים, רה"מ נתניהו ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן קיבלו את ההחלטה ככל הנראה בשל כישלונם של סער וארדן בבחירות לכנסת ה-19.

קרא עוד:

[postim]

הצוות יכלול מצידו של נתניהו את עוה"ד דוד שמרון ויצחק מולכו, ומצידו של ליברמן את עו"ד יואב מאני ורו"ח משה ליאון, ששימש בעבר מנכ"ל משרד רה"מ. ונחשב מקורב לנתניהו וליברמן.

ההחלטה גורמת למבוכה בשתי המפלגות, מאחר שעד כה שררה ההערכה כי השר גדעון סער והח"כ אלכס מילר ייקחו חלק בצוות המו"מ. גורמים בליכוד אמרו כי סער לא יהיה חלק מהצוות בשל אחריותו לכישלון בבחירות, כמי ששימש יו"ר מטה הבחירות, אולם בסביבתו של רה"מ הכחישו את הדברים.

ההערכה היא כי במרכז המו"מ בין המפלגות יהיה ניסוח חוק גיוס חדש, אולם מוקדם להעריך איזה מתווה יתקבל בסופו של דבר הן על יאיר לפיד והן על הסיעות החרדיות.

אמש (שני) התכנסו חברי סיעת יהדות התורה לישיבת סיעה ראשונה כפי שדווח בהרחבה באתר JDN , בין הנושאים שעסקו בהם חברי הכנסת היו , גם בהרכב הקואליציוני. ליצמן אמר כי "העם אמר את דברו, לפיד קיבל 19 מנדטים, יהדות התורה וש"ס קיבלו – 18 זה בדיוק אותו סכום מנדטים. נעמוד על זה שאנחנו שווים ללפיד." הבוקר מתפרסם בעיתון 'מעריב' כי ליצמן מסכים למתווה יעלון השאלה הגדולה איך הדברים יתקבלו בשערי חסד – ביתו של מרן הגר"ש אויערבאך.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו