דרעי לעיריית ירושלים? | ימים יגידו

אריה דרעי, מספר 2 בש"ס, שוקל להצטרף למירוץ לראשות עיריית ירושלים. בימים אלו מתאמים בש"ס פגישות עם גורמים בעיריית ירושלים כדי לבדוק את סיכויי זכייתו של דרעי במרוץ.

כשפניו לאופוזיציה, אריה דרעי לוטש עיניים דווקא לתפקיד ראש עיריית ירושלים,  בימים אלו מתאמים בכירים בש"ס פגישות עם גורמים בעיריית ירושלים כדי לבדוק את סיכוייו של דרעי לזכות במירוץ ולהגיע אל התפקיד בו הוא חושק.

קרא עוד:

[postim]

מאחורי הקלעים נודע כי יועצו הבכיר החל רוקם מהלכים שיובילו את דרעי למרוץ לראשות עיריית ירושלים .

דרעי נוטה להתמודד על התפקיד משום שגם במידה ואכן ש"ס תכנס לממשלה צפויים אלי ישי ואריאל אטיאס לקבל את התיקים הבכירים, והוא ייתכן שישאר ללא שום תיק או תפקיד כלשהו.

בש"ס סבורים כי בתמורה לוויתור על תפקיד משמעותי, במסגרת המשא ומתן הקואליציוני, דרעי יקבל את תמיכת מפלגת השלטון – הליכוד ביתנו במירוץ לראשות העיר.

בבחירות האחרונות לכנסת. על פי הספירה הסופית והמעודכנת, שתי המפלגות החרדיות, ש"ס ויהדות התורה, הביאו יחד למעלה מ-90 אלף מצביעים מקרב תושבי ירושלים, דבר שעשוי לסייע לדרעי במירוץ לראשות העירייה.

כבר בבחירות הקודמות לראשות העירייה שקל דרעי להתמודד מול פרוש וברקת, אך הקלון מנע זאת ממנו. גם בשנים שלאחר הבחירות לראשות העירייה בדק דרעי סקרים לראשות העירייה, וחלקם אף הצביעו על תוצאות מעודדות ביותר.

דרעי אינו השם היחיד שעלה. גם ראש העירייה לשעבר, אורי לופוליאנסקי וסגר"ע יצחק פינדרוס , שוקלים בימים אלו להתמודד על התפקיד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו