לבני מתקרבת לקואליציה • יחימוביץ' ולפיד מתרחקים

יו"ר מפלגת התנועה, ציפי לבני צפויה להיכנס לקואליציה ותמונה לתפקיד שרה 'לענייני קידום התהליך המדיני' | במקביל לכניסתה הצפוייה של לבני, מסתמן כי לפיד ויחימוביץ' יעשו את דרכם לאופוזיציה.

התנועה בדרך לקואליציה: לאחר שהתייבשה במשך 4 שנים על ספסלי האופוזיציה, מסתמן כי ציפי לבני מתקרבת להיכנס לקואליציה של נתניהו.

קרא עוד:

[postim]

ב'הארץ' פורסם כי לבני תמונה לשרה לענייני קידום התהליך המדיני. בכיר בליכוד אומר כי "תיק החוץ יישאר בקדנציה הקרובה בידיים של נתניהו "לבני 'תלבין' את ממשלת נתניהו בעיני העולם, ממש כמו שברק וחברי סיעתו עשו בשעתו".

לבני החלה במגעים מול נתניהו ונדמה כי הוא עושה צעדים לקראת כניסתה לתפקיד שיהלום את מימדיה לאור העובדה כי ליברמן יעלם מהמפה במידה ויוטל עליו קלון.

בעוד לבני עושה את כל הדרך לשולחן הממשלה, לפיד ויחימוביץ' מתרחקים. בליכוד אומרים כי לפיד מתרחק מהממשלה לאור כוונתו לרוץ לראשות הממשלה.

במקביל נודע כי ב תום פגישה בת יותר משעה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אמרה יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' כי "הפערים בתפיסות העולם בכל הנוגע לחברה ולכלכלה בישראל הם תהומיים, וכך גם בכל הנוגע להתנעתו המחודשת של תהליך השלום".

בצאתה מלשכתו של נתניהו אמרה יחימוביץ': "נוכח ההבדלים החדים, מפלגת העבודה תשרת את העם מהאופוזיציה, כפי שכבר החליטה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו