מעוז נגד הקשישים: "תוחלת החיים שלנו עולה וזו בעיה"

"אנשים בישראל מסרבים למות" • "כל אחד נאחז בקרנות המזבח ולוקח עוד פיליפינים" • "כל הזמן ממציאים עוד מכונות ואנשים לא מתים" | פניני הלשון של הכלכלן שלמה מעוז בכנס עסקים שנערך השבוע.

הכלכלן שלמה מעוז לא מפסיק לפטפט. בעבר היו אלו החרדים שזכו להתקפות מהאיש, השבוע הגיע תורם של הקשישים.

קרא עוד:

[postim]

במהלך כנס העסקים שהתקיים ביוזמת BNI ישראל, אמר שלמה מעוז: "אם חלק גדול מהתקציב היה הולך לתשתיות – נמל תעופה, ביוב, כבישים, אז אין בגירעון כל רע, כי ההשקעה תחזיר את עצמה. צריך לדעת ממה הגירעון מורכב – אם זה מדברים שלא מחזירים את עצמם, כמו תשלומי ביטוח לאומי לקבוצות אוכלוסייה בריאות שאינן עובדות, זו העברת כסף לאנשים שלא עושים דבר. העברת כסף לאנשים אלה היא ברכה לבטלה." מעוז הוסיף: "הגדלת תקציב משרד הביטחון – זה לא מחזיר את עצמו. מספר הקצינים הבכירים, שהם בסך הכל פקידים עם דרגות, הולך ועולה. זה תקציב שצריך לקצץ. מנגנונים אוהבים להגדיל את עצמם עם השנים. אני לא מתערב בכמה מטוסים צריך, אבל לבטח יש יותר מדי קצינים, פקחים במשרד החינוך ושאר פקידים. לכן, צריך להסתכל ממה הגרעון נובע".

מעוז דיבר על העלייה בתוחלת החיים בעולם המערבי ואמר: "תוחלת החיים שלנו עולה וזו בעיה. אנשים פה מסרבים למות וכל אחד נאחז בקרנות המזבח ולוקח עוד פיליפינים. כל הזמן ממציאים עוד מכונות ומחשבים ואנשים לא מתים, וכל שנה של חיים עולה הרבה כסף. גם הילדים נשארים בבית ואי אפשר להיפטר מהם. הנושא של ניהול כסף נהיה יותר ויותר אקוטי. הריבית נמוכה, זמן החיסכון מתארך, צריך יותר כסף וההוצאות עולות".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מטורף, הזוי
הייתי מציע לו עצמו, להיפטר, ולסלק את חייו ממנו…. (חלילה, איני מסית לרצח, כמובן, וגם לא מציע לו לאבד עצמו לדעת)

שמערל : הוא לפחות אמר משהו עם שכל (שנוגד כמובן את דרך התורה)
אבל אתה מדבר מאמוציות

איזה שכל? שאנשים לא יחיו יותר מדי, כדי שיהיה כסף לאנשים שיכולים לייצר עוד כסף, ובשביל מה צריך את הכסף הזה? בשביל שאנשים יחיו וייצרו עוד כסף! ולמה עוד כסף? וכו' וכו'. אז בואו נוציא להורג את כולם, ונשאיר רק את שלמה מעוז שיהנה מהכסף! זה בעצם מה שהוא אומר!

בדיוק הפוך
הרי האנשים שהמציאו את המכונות והתרופות להאריך חיים וסוכנים שמביאים הפיליפינים והפיליפינים חיים רק על חשבון הקשישים
להיפך כל קשיש שחי זה רק מוסיף מקומות עבודה והקשיש בעצמו לא מבזבז כסף לנסוע לחופשות במפלי ניאגרה רק משאיר כל הכסף בארץ

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו