למה אובמה מגיע לישראל?

אובמה מגיע לישראל ועמו הניחושים | אובמה ינסה לשכנע את נתניהו שלא לתקוף באיראן | נתניהו עצמו מודה שהפגישה תעסוק בשלושה נושאים: איראן, סוריה וחידוש התהליך המדיני

על רקע ההכנות לביקורו של נשיא ארה"ב ברק אובמה חשף אתמול ראש הממשלה בנימין נתניהו כי בפגישה הצפויה שלו עם הנשיא אובמה באמצע חודש הבא, סוכם שיידונו שלושה נושאים מרכזיים: הניסיון של איראן להתחמש בנשק גרעיני, המצב הבלתי יציב בסוריה והשלכותיו על ביטחון האזור, והניסיונות לקדם את התהליך המדיני לשלום עם הפלסטינים.

קרא עוד:

[postim]

נתניה אמר אתמול כי "הנושאים האלה ואחרים שיעלו הם נושאים כבדי משקל והם מחייבים את ההתייחסות הרצינית ביותר מצידה של ישראל. אני מאמין שהם גם מחייבים אחדות לאומית רחבה ככל האפשר, רתימת הכוחות בתוך מדינת ישראל".

נתניהו הוסיף כי הביקור של אובמה הוא חשוב מאוד, ובכך "ידגיש את הברית האיתנה בין ישראל לארה"ב". לדבריו, "החשיבות של הברית הזאת מזדקרת עוד יותר מעל פני השטח לאור מה שקורה בשטח, לאור המהפכות הגדולות, רעידות האדמה שמתרחשות סביבנו בכל המרחב של המזרח התיכון, מהאוקיינוס האטלנטי בצפון אפריקה ועד המזרח ואיראן".

ב'ידיעות אחרונת' דווח הבוקר כי הסיבה המרכזית לביקור הנשיא אובמה בארץ בכדי לעצור כל כוונה של נתניהו להוציא לדרך תקיפה ישראלית באיראן באביב -נתניהו עצמו החליט להטיל את כל כובד משקלו על מתקפה כזאת, אך אובמה ינסה בביקורו להניע אותו ממהלך שהוא רוקם מזה מספר שנים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ה"שומר אמונים" רבי זצו"ל כבר אמר כי כל פעם שהשחור מנסה משהו מדיני להצר לישראל, יבוא לו אסון מהשמים ויסיח את דעתו. פעם קתרינה בזמן גלות גוש קטיף באב תשסה, פעם סנדי, פעם נמו, ועוד היד נטויה. אין עוד מלבדו.

הכוונה בוודאי להשומר אמונים שנפטר בשנה האחרונה ולא אביו אז השם שלו זה שומרי אמונים ולא שומר

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו