דרמה: עד המדינה בפרשת הולילנד הלך לעולמו

עד המדינה בפרשת הולילנד, ש"ד נפטר לפנות בוקר (שישי) בבית החולים איכילוב לאחר שחש ברע | פטירתו עשויה לקבור את הפרשה | פרקליטו בתגובה: "זהו יום עצוב".

תפנית דרמטית בפרשת הולילנד: עד המדינה בפרשה, הלך הלילה (שישי) לעולמו, והוא בן 76.

קרא עוד:

[postim]

אמש (חמישי) הגיע עד המדינה ש"ד לבית המשפט והעיד נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט תוך שהוא תוקף אותו במילים קשות.

בדיון הסוער שנערך אתמול בבית המשפט המחוזי בתל אביב, התעמת ש"ד עם פרקליטו של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, עורך הדין רועי בלכר, לאחר מכן חזר העד לביתו, והתלונן על היחס לו זכה.

לפנות בוקר הובהל עד המדינה לבית החולים איכילוב לאחר שחש ברע, כעבור מספר שעות, בסביבות השעה 4:30 הוא הלך לעולמו.

ש"ד הלך לעולמו בשיאו של המשפט נגד אולמרט, שמתנהל בבית המשפט המחוזי בתל אביב. במערכת המשפט גורסים כי מדובר במפלה לתיק המדינה נגד אולמרט, המואשם בפרשה כי קיבל שוחד בעת כיהן כראש עיריית ירושלים, נגד ראש לשכתו שולה זקן ונגד מחליפו אורי לופוליאנסקי.

בעקבות מצבו הרפואי ביקשה הפרקליטות להעלות אותו לעדות מוקדמת. העד אושפז בחודשים האחרונים מספר פעמים, והיה אמור להפסיק בקרוב את עדותו לפרק זמן מסוים בשל עניינים רפואיים.

פרקליטו, עו"ד אמנון יצחקניא, אמר, "כי זהו יום עצוב. גם אדם צעיר ובריא היה מתקשה לעמוד בלחצים שהופעלו עליו", אמר. "הרדיפה נגדו בכלי תקשורת מסוימים והיחס מצד חלק מעורכי הדין של ההגנה, ששמו אותו כמטרה, היתה קשה לו מאוד. מישהו צריך לשים גבולות גם לזה".

בעקבות מותו של עד המדינה, פרשת הולילנד עשויה עוד להיגנז סופית, זאת על רקע הסתירות הרבות שנמצאו בתיק. מה שיחזיר את אולמרט ולופוליאנסקי לזירה הפוליטית.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו