"לשבור את הקרח בין המשטרה לציונות הדתית"

משטרת ישראל ערכה "יום משטרה-קהילה" בישיבה התיכונית שעלבים המונה כ-400 תלמידי תיכון מן הציונות הדתית, כדי "לשבור את הקרח"

היום (ג') נערך יום משטרה-קהילה בישיבה התיכונית שעלבים המונה כ-400 תלמידי תיכון מן הציונות הדתית.

האירוע כלל הדרכות עיוניות בנושאי תנועה וזיהוי פלילי בכיתות והצגת יכולות של המשטרה ביניהן מסוק משטרתי, שחג מעל שמי הישיבה, יחידת הלוחמה בטרור, חבלה, זיהוי פלילי, תצוגה מורחבת של מג"ב מרכז, תנועה ותצוגות יכולות של כלבנים ופרשים.

האירוע, אשר הותאם ספציפית לתלמידי הישיבה, הינו פעולה נוספת שעורכת המשטרה בקרב האוכלוסייה הדתית-ציונית במטרה "לשבור את הקרח" ולהנמיך את החיץ שקם בין המשטרה לאוכלוסיה זאת בעקבות אירועי ההתנתקות ועמונה.

פרויקט נוסף לעידוד גיוס אוכלוסייה זו נקרא "מכינה לחיים" במסגרתו גויסו 18 מבוגרי מכינת "אלישע" לאחר שירותם הצבאי למסלולי שירות בתפקידי הליבה המשטרתיים – סיור וחקירות.

תת-ניצב שמעון בן הרוש, מפקד מרחב שפלה, בירך את היוזמה וקרא לבני הנוער מן הציונות הדתית להצטרף לשורות המשטרה במסגרת של שירות צבאי והן בגיוס אל תפקידי הליבה המשטרתיים.

זאת, במטרה לבנות יחד עם השוטרים האחרים חברה מלוכדת ודמוקרטית המסוגלת לעמוד באתגרים הרבים שמציבה לה המציאות הישראלית.

מנהל ישיבת שעלבים, הרב גרשון שחור ציין בדבריו: "הכוח של המשטרה ניתן לה מאיתנו – כל אזרחי המדינה כולל בני הציונות הדתית".

הוא קרא להידברות מחודשת ולפתיחתו של "דף חדש" בין המשטרה לבין בני הציונות הדתית לאחר האירועים הקשים שחווינו כקולקטיב בעבר.

יום משטרה בישיבת שלעביםיום משטרה בישיבת שלעבים (1)יום משטרה בישיבת שלעבים (2)יום משטרה בישיבת שלעבים (3)

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

המשטרע לא הגיעה בטעות , רק בטעות , עם כדורי פלסטיק לירות עליהם ,
וגם עם משתיקי קול , כדי לומר אח"כ שזה לא היה ??????

כל הכבוד למשטרה חצוף האנונמי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו