שוב שריפה בכרמל: הכוחות השיגו שליטה על האש

כוחות כיבוי רבים פעלו הלילה ביערות הכרמל לאחר שפרצה שריפת ענק בסמוך ליישוב ניר עציון | הכוחות הצליחו להשיג שליטה על האש ולפי שעה אין חשש לחיי אדם ואין כל הוראה לפינוי תושבים מבתיהם | ראש המועצה האזורית סבור כי מדובר בהצתה מכוונת.

שריפת ענק פרצה הלילה בשטח פתוח ביערות הכרמל, בסמוך ליישוב ניר עציון. 16 צוותי כיבוי מתחנות חיפה וחדרה פועלים במקום.

קרא עוד:

[postim]

השריפה החלה מעט לפני השעה 12:00 בלילה (חמישי), כוחות כיבוי רבים הוזעקו למקום ולאחר עבודה מאומצת הצליחו להשיג שליטה על האש. להערכת הכוחות, תוך שעות ספורות ייתכן ויצליחו להגיע לכיבוי מוחלט של הלהבות.

בעקבות השריפה נפתח חפ"ק של תחנת חדרה בו מתרכזים כוחות המשטרה שהוזעקו אף הם בעקבות הדליקה. נכון לשעה זו, אין הוראה לגבי פינוי בתים ולא נמסר על סכנה לתושבים.

לדברי שירותי הכיבוי וההצלה, השריפה מתפרשת על פני שטח של כעשרה דונם. לצורך השגת השליטה על האש, הוזעקו רכבי כיבוי מאזורים נוספים. ראש המועצה האזורית חוף הכרמל, מר כרמל סלע מסר כי להערכתו מדובר בהצתה מכוונת.

נכון לשעה זו, מתוך 16 כבאיות שפעלו במקום נותרו ארבעה בלבד לצורך כיבוי סופי של השריפה. נסיבות השריפה יחקרו.

כזכור, באסון הכרמל לפני כשנתיים נספו 44 צוערי שירות בתי הסוהר, שוטרים ומתנדבים לאחר שהאוטובוס בו נסעו נלכד בין הלהבות ללא יכולת להימלט. בעקבות השריפה הקצתה הממשלה עשרות מיליוני שקלים לצורך שיקום הנזקים, ופיצוי התושבים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו