מסתמן: אדלשטיין ליו"ר הכנסת. נתניהו אינו תומך בריבלין

האם אדלשטיין ייבחר ליו"ר הכנסת?| נתניהו אינו תומך בריבלין| האם יו"ר הכנסת יודח מתפקידו?| נתניהו מתכנן למנות את יולי אדלשטיין לתפקיד| ומה חושב צחי הנגבי?

הקרב על תפקיד יו"ר הכנסת בעיצומו: גורם בכיר בליכוד אמר לרשת ב' כי "ראש הממשלה בנימין נתניהו הסיר את תמיכתו בראובן ריבלין לתפקיד יושב ראש הכנסת, וככל הנראה לא יודיע על תמיכתו בשום מועמד."

קרא עוד:

[postim]

גורמים במערכת הפוליטית אומרים כי נתניהו מאוכזב מריבלין, "הוא לא סיפק את הסחורה," אמר נתניהו למקורביו, כשח"כים עלו לדבר נגדי במליאה לא השתקת אותם," אמר נתניהו לריבלין שמצידו הגיב, "זה החוק".

במקביל גוברים סיכוייו של חבר הכנסת יולי אדלשטיין להיבחר לתפקיד. השר יולי אדלשטין זוכה לתמיכתה של סיעת ישראל ביתנו ושל שרים בליכוד-ביתנו.

חבר הכנסת יריב לוין מהליכוד-ביתנו אמר כי "מועמד הליכוד ליושב ראש הכנסת צריך להיקבע בתוך המפלגה בהסכמה רחבה, וכי אין זה ראוי שאדם רב זכויות כמו ראובן ריבלין יתמודד מול אחרים במפלגה על התפקיד."

חבר הכנסת צחי הנגבי אמר בריאיון לגל"צ כי הוא תומך במועמדותו של רובי ריבלין ליו"ר הכנסת, אך ציין כי מי שקובע את זהות יו"ר הכנסת הוא בדרך כלל ראש הממשלה.

הנגבי העריך עוד כי העובדה שהחרדים אינם חלק מהממשלה לא תפגע בליכוד בבחירות הבאות, "אנחנו לא מקבלים קולות מחרדים, אנחנו ניבחר בבחירות הבאות אם הקהל שלנו יראה שאנחנו נוביל גם מהלכים בשטח האזרחי."

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו