חילופי שרים במשרד הדתות: מאחד יוצא שניים, בנט ובן דהן

חילופי שרים בדתות: מרגי נפרד | בנט ובן דהן זרעו מלח על הפצעים: "נקדש שם שמים, המשרד יהיה לחילונים" | מרגי: המשרד נשאר בליבי

אוירה קודרת בטקס חילופי השרים במשרד הדתות. השר היוצא, יעקב מרגי, מותיר אחריו משרד עטור ג'ובים ומוסר אותו לידי המפלגה שחרטה על דגלה את הפשרנות בדת.

קרא עוד:

[postim]

מתחת למסווה הנפיקו הכול חיוכים. סגן השר לשירותי דת, הרב אלי בן דהן, בירך את השר היוצא, יעקב מרגי, ואת השר הנכנס, נפתלי בנט, ואמר: "שירותי הדת הם של כולם, חילונים ודתיים כאחד. אנחנו כאן כדי להצעיד את שירותי הדת קדימה ולהנגישם לכלל הציבור בישראל".

"אני הייתי המנכ"ל ששרון הטיל עליו לסגור את המשרד, וכעת אני סגן השר שבעז"ה יקדם אותו ויקרב אותו לכל אזרח. אני שמח על החזרתם של מערך הגיור, המקומות הקדושים והרבנות הראשית", הזכיר בן דהן.

השר הנכנס, שאוחז במספר תפקידים בממשלה, נפתלי בנט, דיבר אף הוא בטקס: "כאן זו הסיירת של היהדות. הבטחנו להחזיר את הנשמה היהודית לעם ישראל, וזה מה שאנחנו עושים. אנחנו מתייחסים למשרד בחרדת קודש. אנחנו לא הולכים לשרת את האזרח על פי גודל הכיפה, אלא את כל עם ישראל. יש כאן הזדמנות נדירה לקדש את השם ולהנגיש את היהדות לכל אזרחי ישראל".

השר היוצא והמאוכזב, יעקב מרגי, נשא דברי פרידה ואמר: "קיבלנו משרד חרוץ, ועליכם להמשיך את מיתוג המשרד ושירותי הדת". בסיום דבריו ציין מרגי כי "המשרד עדיין נשאר בתוך המשפחה – הסבתא שלי והסבתא של בן דהן הן אחיות".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו