מועצת רכסים זכתה בארבעה כוכבי יופי

בתחרות המקלטים היפים זכתה המועצה המקומית רכסים בארבעה כוכבי יופי | היישוב רכסים במקום השני בארץ בתרומות דם על ידי התושבים.

באחרונה הגיע אלוף איתן יצחק מפקד 'פיקוד העורף' – מחוז חיפה לסיור בישוב רכסים. במהלכו העניק האלוף תעודת הוקרה לרב דן כהן ראש מועצת רכסים בגין הזכייה בארבעה כוכבי יופי בתחרות שמקיימת המועצה לישראל יפה בתחום אחזקת מקלטים ציבוריים בישראל.

קרא עוד:

[postim]

במסגרת תחרות זו, מתמודדות רשויות מקומיות על תארי יופי שמוענקים עבור מקלטים ציבוריים המתוחזקים וערוכים כנדרש למקרי חירום.

התחרות החדשה נולדה ביוזמת פיקוד העורף ורשות החירום הלאומית (רח"ל).

התחרות כוללת מקלטים ציבוריים, ביניהם גם דו-תכליתיים, שהם מקלטים המשמשים את הקהילה למטרות שונות גם בשגרה. ברשויות בהן אין מקלטים ציבוריים נבחנו מקלטים בבתי ספר וגני ילדים. המקלטים המשתתפים בתחרות נבחנים על פי מספר קריטריונים של מוכנות, חזות ותחזוקה, כולל: חזות פנימית, חזות חיצונית, הימצאות ותקינות מערכות שירותי העזר הנדרשות בחירום, הימצאות ותקינות אמצעי כיבוי ואמצעי תקשורת, נהלי תחזוקה שוטפת, נהלי תגובה בחירום ותיאום ושיתוף פעולה עם פיקוד העורף.

בנוסף לכך, ציין לשבח האלוף איתן יצחק מפקד 'פיקוד העורף'- מחוז חיפה את ראש המועצה שהצליח לרתום את תושבי הישוב לתרום דם עבור מאגר 'פיקוד העורף' בשעת חרום וכתוצאה מכך, הישוב רכסים הינו במקום השני בארץ בתרומות דם על ידי התושבים. יצחק סיפר לראש המועצה כי פיקוד העורף עורך מידי תקופה תרגילים המונים עם כל התרחישים על מנת להיות מוכנים לשעת חרום.

הרב דן כהן, ראש המועצה שיבח את פועלו של אל"מ איתן יצחק, קצין עתיר ניסיון. ראש המועצה הוסיף, כי אנחנו נמשיך לעבוד במשותף, בשיתוף כל הגופים האמורים לתת מענה מידי בזמן אמת- משטרה, כיבוי אש, ואיחוד הצלה.

רכסים זכתה בארבעה כוכבים ראש מועצת רכסים עם האלוף איתן יצחק

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו