שר הביטחון: תוכנית השמדת ישראל קורמת עור וגידים

שר הביטחון משה (בוגי) יעלון מזהיר מפני איומים על ישראל I אם לא נתעורר ונפעל- יהיה מאוחר מדי I תוכנית השמדת ישראל קורמת בימים אלו עור וגידים

בטקס אזכרה ממלכתי לחללי מערכות ישראל לשנת תשע"ג, שנערך בקריית שאול בתל אביב, נשא דברים שר הביטחון, משה (בוגי) על השכול לצד הסכנות האורבות בפתחנו: "אתן מהוות סמל ליכולת העמידה של החברה הישראלית, אשר עומדת במבחן פעם אחר פעם אל מול האתגרים הניצבים בפניה". פתח יעלון בדבריו למשפחות השכולות.

קרא עוד:

[postim]

"עם רודף שלום אנחנו, ידנו לעולם תהיה מושטת ונחתור בכל מאודנו להשלמה עם שכנינו. איננו רוצים לאבד את בנינו ובנותינו. אך לצערנו, ישנם עדיין לא מעט גורמים אשר מסרבים להכיר בזכותנו לבית לאומי יהודי בארץ ישראל באיזשהו גבול, ומאלצים אותנו להשיב מלחמה שערה כדי לגדוע את כוונותיהם. הם מנסים לפגוע בנו באופנים שונים ומאתגרים את כושר העמידה שלנו כחברה. האיומים אינם פוחתים – הם רק משתנים".

בהמשך דבריו הוא מנה את האיומים הניצבים בפנינו: "פיגועי טרור, ירי רקטות על אוכלוסייה אזרחית ומסע דה לגיטימציה – הם אתגרים שניצבים בפנינו בשנים האחרונות, ילוו אותנו גם בעתיד הנראה לעין ויאלצו אותנו להגיב ביד תקיפה".

בדבריו התייחס יעלון לאיום האירני ואמר: "תוכנית גרעין של מדינה אשר מקדשת את שנאת היהודים והשמדת ישראל, קורמת בימים אלו עור וגידים, באם לא תטופל באופן הראוי, היא תאיים על ישראל, על המזרח התיכון ועל העולם כולו: אל לו לעולם לטאטא אל מתחת לשטיח את בעיית הגרעין האיראני, שכן ההיסטוריה הקרובה והרחוקה מוכיחה כי ויתור וחוסר נחישות עכשיו הם מתכון לחוסר שליטה ואסון בשנים הבאות".

"האזור נתון בטלטלה שכמותה לא חווינו. חוסר הוודאות גדול, מורכב וחלקו מגיע אל גבולותינו. עלינו לזהות את הסיכויים ולעמוד נחושים אל מול הסיכונים, מתוך ראייה מפוכחת, אחריות ושיקול דעת", אמר יעלון.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו