הירי לאילת: ארגון סלאפי קיצוני לקח אחריות

אזעקת 'צבע אדום' החרידה הבוקר (רביעי) את העיר אילת ולאחר מכן נשמעו שלושה פיצוצים | בשעות הצהריים נטל ארגון סלאפי קיצוני אחריות על הירי והודיע כי הוא בוצע בתגובה להרג שני פלסטינים בתחילת החודש.

הארגון הסלאפי "מועצת שורא אל-מוג'הידין בסביבות ירושלים" נטל בצהרים (רביעי) אחריות על ירי הרקטות הבוקר לעבר אילת, כך דווח בכלי התקשורת המצריים.

קרא עוד:

[postim]

בהודעה שנמסרה מטעם הארגון נאמר כי, הרקטות נורו בתגובה להרג שני הפלסטינים שהשליכו בקבוק תבערה בתחילת החודש לעבר עמדת צה"ל בסמוך להתנחלות עינב ונורו למוות.

גורמים במערכת הצבאית אמרו לחדשות 10 כי בעקבות הירי ייתכן שיוחלט על שינוי מדיניות ההיערכות הביטחונית בעיר. "אירוע רב נפגעים כמו פגיעת רקטה במקום הומה אדם עלול להעמיד את בית החולים היחידי בעיר במצב שהוא אינו מורגל בו", הסבירו הגורמים.

הגורמים הוסיפו עוד כי היו התרעות לירי על אילת וזו הסיבה שבגללה הוחלט להציב במקום מערכת כיפת ברזל. המערכת זיהתה את השיגורים שאירעו בבוקר, אך הוחלט שלא להפעיל אותה עקב שיקולים מבצעיים.

מפקד משטרת אילת, ניצב משנה רון גרטנר, אמר היום כי, "החיים בעיר שבו למסלולם, אך בכל זאת המקלטים נשארו פתוחים. "העיר ממשיכה להתנהל בשגרה, הפעילות הרגילה בעיר ממשיכה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו