בשב"כ חוששים מירי טילי נ"מ באילת

בעקבות הירי השבוע לעבר אילת, גובר החשש במערכת הבטחון שארגוני הטרור ישתמשו בטילים נגד מטוסים היוצאים משדה התעופה באילת | לאחר ישיבה חשאית שנערכה בנושא הוחלט למגן את המטוסים מפני טילים מסוג זה.

לאור התגברות שיגור הרקטות לעבר העיר אילת והחשש מפני הידרדרות ביטחונית שתסב נזק כבד לתיירות בעיר, שוקלים במערכת הביטחון למגן את העיר מפני התקפות של טילי נ"מ שימריאו מאילת לישראל.

קרא עוד:

[postim]

מבדיקת גורמי הביטחון עולה כי בידי הארגונים הקיצונים ישנם טילי כתף (נ"מ) אותם הם עלולים לשגר לעבר מטוסים בעיר הדרומית. ממעקב של מערכת הביטחון אחר הנעשה בגבול עולה כי פעילי טרור הצטיידו בטילים כאלה בסיני. ובשל כך שקלו בשב"כ בחודשים האחרונים לסגור את שדה התעופה באילת. בסופו של דבר נפלה ההחלטה: למגן באופן מיידי את המטוסים שימריאו משדה התעופה באילת.

בערוץ 2 פורסם הערב (חמישי) כי בשב"כ ובמטה ללוחמה בטרור ישבו עם בכירים במשרד התחבורה לישיבה חשאית שבתומה הוחלט להתחיל לצייד במידית את מטוסי החברות הישראליות במערכת הגנה מפני טילי כתף, 'מגן רקיע', מתוצרת 'אלביט מערכות'.

אתמול נטל הארגון הסלפי "מועצת שורא אל-מוג'הידין בסביבות ירושלים" המשתייך לאל-קעידה אחריות על ירי הרקטות לעבר אילת כך דווח בכלי התקשורת המצרים.

בהודעה שנמסרה מטעם הארגון נאמר כי, הרקטות נורו בתגובה להרג שני הפלסטינים שהשליכו בקבוק תבערה בתחילת החודש לעבר עמדת צה”ל בסמוך להתנחלות עינב ונורו למוות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו