דיל אחר דיל: הרב אריאל לרבנות- דוד לוי לנשיאות

שרשרת ה'דילים' צוברת תאוצה, הפעם ישראל ביתנו מציעה דיל לבית היהודי | תמיכה ברב אריאל תמורת תמיכתה בדוד לוי לנשיאות המדינה

עוד התפוררות בחומת התמיכה במועמדותו של הרב דוד סתיו לתפקיד הרב הראשי האשכנזי לישראל: ישראל ביתנו שעד כה הביעה תמיכה ברב דוד סתיו לתפקיד, הציעה דיל למפלגת הבית היהודי, לפיו היא תתמוך בהעברת החוק שיאפשר לרב יעקב אריאל להתמודד, כך מפרסם הבוקר "מעריב".

קרא עוד:

[postim]

בתמורה לתמיכת 'ישראל ביתנו' במועמדותו של הרב אריאל, תתמוך סיעת הבית היהודי במועמדותו של דוד לוי לתפקיד נשיא המדינה, בבחירות שיתקיימו בעוד כשנה.

יש לציין כי הרב יעקב אריאל זקוק נואשות לכמה שיותר אצבעות שיונפו על אל, כאשר תוגש הצעת החוק בכנסת שתבקש לאפשר שלא להגביל את הגיל של הרבנים שחצו את גיל 70 ורוצים להתמודד לתפקיד.

בשבוע שעבר גיבש הרב חיים דרוקמן, יוזמה להגשת מועמדותו של הרב אריאל לכהונת הרב הראשי הבא. את מועמדותו של הרב אריאל החל להריץ לאחר שנועץ עם הראשון לציון, הרב שלמה עמאר, סגן שר הדתות, הרב אלי בן דהן ואנשיו של נפתלי בנט.

בציונות הדתית העריכו, כי ללא מועמד מוסכם יחד עם ש"ס, הם עשויים להפסיד את הכהונה לטובת המועמד החרדי שיוצג לתפקיד ולכן גיבשו הסכמה שקטה עם ש"ס.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא תביא אתנן ומחיר כלב בית ה' אלוקיך. מה זה מחליף פרה בחמור?!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו