דרעי על יהדות התורה: טעו שנכנסו למלכודת שהכין להם לפיד

בתגובה לנאומו רווי השנאה של שר האוצר יאיר לפיד אמר הערב ח"כ אריה דרעי כי לדעתו זו הייתה טעות מצד יהדות התורה להגיב אתמול ללפיד ולהסיט את נושא הדיון העיקרי | דרעי תקף את לפיד בכך שהוא פוגע בריקי כהן מחדרה ומקרית שמונה בכך שהוא מעלה את המע"מ ומקצץ בקצבאות הילדים

ביום שאחרי הנאום המוחצן של לפיד כנגד חברי הכנסת החרדים נשמעים קולות ביקורת בש"ס על התנהלותם של חברי מפלגת "יהדות התורה".

קרא עוד:

[postim]

בעוד ברחוב החילוני התמוגגו לשמוע את נאומו של לפיד, ברחוב החרדי שררה אווירת נכאים. מתחושת חוסר – האונים מול הנאום הרטורי המושחז שנשא לפיד.

ח"כ אריה דרעי הגיע היום לאולפני ערוץ 2 שם העניק ריאיון בתגובה לדבריו של לפיד, "חברי הכנסת של יהדות התורה טעו שנכנסו למלכודת שהכין להם לפיד, חברי הכנסת שיחקו לידיים שלו" אמר דרעי.

דרעי תקף את מדיניות לפיד ואמר כי "הוא פוגע בריקי כהן מחדרה ובריקי כהן מקריית שמונה, ובלא מעט חרדים שעובדים מצאת החמה עד צאת הנשמה. לפיד פוגע במשפחות מעמד הביניים בכך שהוא מעלה את המע"מ".

מוקדם יותר היום הודה גפני כי התקרית אתמול עם לפיד הייתה מיותרת ואמר,  "אנחנו לצערי התפתינו. טעינו, לא נחזור על זה".

יושבת ראש האופוזיציה תקפה את לפיד בריאיון בערוץ 2 על רקע נאומו אמש במליאת הכנסת, כתגובה להצעות אי האמון שהוגשו נגד הממשלה. "זה פשוט היה קרקס מביך ומביש", אמרה יחימוביץ', "תן דין וחשבון, אתה הולך להוריד גרזן על הציבור שהבטחת לו מילים נחרצות ואתה חוזר אליו עם התוכנית הכלכלית של בנימין נתניהו, ומבזבז את הדקות האלה על התכתשות? זה מה שיושיע את המדינה?". לדבריה, "זה הסב את תשומת הלב מהתוכנית הכלכלית" קבעה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו