אולמרט הודיע: "בבחירות הבאות, אתמודד לראשות הממשלה"

במהלך ערב שאורגן ע"י עמותה ישראלית בלונדון אמר ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כי יש בכוונתו להתמודד לראשות הממשלה בבחירות הבאות | בנאומו אמר אולמרט: "הבעיה בבחירות האחרונות הייתה שאף אחד לא התחרה מול נתניהו"

האם אולמרט יפציע בשמי הפוליטיקה הישראלית וישחרר אותנו מחלום הבלהות של לפיד? אם להסתמך על הדיווח ב'הארץ', אכן יש למה לצפות.

קרא עוד:

[postim]

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הודיע שבבחירות הבאות לכנסת הוא מתכוון לרוץ לראשות הממשלה. את הדברים אמר אולמרט לפני כשבועיים בפגישה עם תורמים ואנשי עסקים ישראלים שחיים בלונדון. בין בעלי העסקים שנכחו בפגישה ניתן היה לראות את עידן עופר בעל השליטה בחברה לישראל.

האירוע עצמו נערך בבנק ההשקעות "גולדמן סאקס" ברובע העסקים קנרי וורף. בטקס שאורגן ע"י עמותה ישראלית השתתפו כשלושים אנשי עסקים, וראש הממשלה לשעבר הוזמן לנאום בפני התורמים.

אולמרט שיבח את התנהלותה של מפלגת יש עתיד ואמר, "הבעיה בבחירות האחרונות הייתה שאף אחד לא התחרה מול נתניהו על ראשות הממשלה". בשלב הזה אחד התורמים שאל, 'מה עם שלי'? אולמרט הגיב בזלזול מופגן.

במהלך הערב הודיע אולמרט שהוא מתכוון לרוץ בעצמו בבחירות הבאות ולהתמודד על תפקיד ראש הממשלה, וחזר על כך מספר פעמים.

ב'הארץ' דווח כי אולמרט לא פירט יתר על המידה באיזה תנאים הוא ירוץ וגם סירב להתייחס להצהרת לפיד לפיה הוא מתכוון להתמודד מול נתניהו בבחירות הבאות. מה גם שאולמרט למרות קרבתו ללפיד לא הביע תמיכה במפלגת 'יש עתיד'.

ראוי לציין כי בשבוע שעבר, המשנה לפרקליט המדינה הפורש, עו"ד שוקי למברגר, אמר כי הפרקליטות בוחנת אפשרות להביא לסגירת תיק החקירה נגד אולמרט בעקבות מותו של עד המדינה שמואל דכנר.

כזכור, לאולמרט יש קשרי ידידות עם אריה דרעי – ונדמה כי דרעי מחכה ליום שבו אולמרט יחזור ללשכת ראש הממשלה, או אז יחזור גם דרעי להיות הבעל הבית האמיתי של משרד ראש הממשלה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו