ליצמן תוקף את נתניהו: עליך להתערב ולמנוע את הגזירות הקשות

ח"כ יעקב ליצמן מ'יהדות התורה' תוקף הערב את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד, לדבריו השניים "רוכבים על גלי השנאה והשטנה הממלאים את הארץ, באמצעות כלי התקשורת ומעדיפים לעודד הפגיעה בחרדים, כדי לאפשר קיצוץ קשה ופגיעה אנושה בכל האוכלוסיות והמגזרים"

"על ראש הממשלה לגלות אחריות ולא לתת למדיניות אנטי חברתית להוביל רבבות משפחות מתחת לקו העוני" במילים תוקף ח"כ ליצמן את ראש הממשלה בנימין נתניהו השותף לגזירות לפיד.

קרא עוד:

[postim]

את הדברים אמר ח"כ ליצמן בעקבות הצגת חוק ההסדרים שיפגע במשפחות החרדיות ובמוסדות עולם התורה.

ליצמן תוקף את לפיד בדבריו ואומר, "ללא ניסיון מעשי נדרש בהליכי המשק וללא הבנה מקצועית בכלכלה הישראלית, מוביל שר האוצר מדיניות שגויה וכושלת, שתביא להרס אוכלוסיות חלשות, מכל המגזרים, שנאבקות על קיומן היומיומי ואשר קיצוץ בכבשת הרש תגרום לפגיעה אנושה בהם".

ליצמן התייחס לפרסומים המוקדמים על הקיצוץ הצפוי ותקף קשות את כוונת הממשלה להביא בין היתר לקיצוץ ניכר בתקציבי הישיבות הכוללים והתתי"ם, תוך התערבות גסה בחינוך הטהור המסור לנו מדורות ופגיעה בערכי היהדות וההלכה.

במהלך נאומו הבהיר ח"כ הרב ליצמן כי קמפיין הבחירות של לפיד סביב השאלה "איפה הכסף?" מתברר כעורבא פרח. אחרי ששאל איפה הכסף, גילה לפתע לפיד שבכמה מאות מיליונים ניתן לכסות גירעון של עשרות מיליארדים, וזאת בשיטת הכה את החרדים והאוכלוסיות החלשות והצל את לפיד ומפלגת 'יש עתיד'.

"כל הדיבורים על הצורך 'לחנך' את החרדים ו'לשדרג' להם את הישגי הלימוד, הינם דמגוגיה וזריית חול בעיני הציבור. ראש הממשלה ושר האוצר, רוכבים על גלי השנאה והשטנה הממלאים את הארץ, באמצעות כלי התקשורת ומעדיפים לעודד הפגיעה בחרדים, כדי לאפשר קיצוץ קשה ופגיעה אנושה בכל האוכלוסיות והמגזרים", אמר ליצמן.

ליצמן לא סיים עם לפיד, הוא הסיר את הכפפות ועבר לדברי ביקורת גם כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלדבריו ללא ספק אחראי על כל גזירות האוצר ולשטף ההסתה הנוראה כלפי הציבור החרדי. "על נתניהו לגלות אחריות נדרשת כראש הממשלה ולא לתת למדיניות אנטי חברתית להוביל רבבות משפחות מתחת לקו העוני", קרא ליצמן.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו