הכנסת אישרה: משרד ההסברה והתפוצות ייקרא המשרד לירושלים והתפוצות

ברוב של 58 חברי כנסת הוחלט: משרד ההסברה והתפוצות ייקרא המשרד לירושלים והתפוצות | הישג לרב שמואל רבינוביץ: הקרן למורשת הכותל תישאר בידי משרד ראש הממשלה | לפ"מ תועבר לאחריות השר גלעד ארדן

משחקים בשמות או סתם עניין של טרימינולגיה? מליאת הכנסת אישרה אתמול (שני) כי מעתה משרד ההסברה והתפוצות ייקרא המשרד לירושלים והתפוצות. הרב שמואל רבינוביץ רב הכותל והמקומות הקדושים יכול לרשום לעצמו הישג קטן, האחריות לקרן למורשת הכותל תישאר בידי ראש הממשלה.

קרא עוד:

[postim]

ומעכשיו תתחילו להתרגל משרד ההסברה והתפוצות ייקרא "המשרד לירושלים והתפוצות" והשר נפתלי בנט יעמוד בראשו במקום ראש הממשלה.

נזכיר, כי בנט מחליף את חה"כ יולי אדלשטיין שעמד עד למינוי כיו"ר הכנסת בתפקיד שר ההסברה והתפוצות. כמו כן יועברו ממשרד ראש הממשלה למשרד לירושלים והתפוצות שטחי פעולה בענייני ירושלים – האחריות לרשות לפיתוח ירושלים, תכנית "אגן העיר העתיקה", "התכנית לפיתוח העיר ירושלים", "התכנית האסטרטגית לתיירות בירושלים", "הקמת אתרי חוויה תנכיים בירושלים" "תכנית מרום" ו"התכנית לחיזוקה של ירושלים". וזאת בהתאם להסכם הקואליציוני.

הישג מרשים ומשמעותי יכול לזקוף לזכותו הרב שמואל רבינוביץ, רב הכותל והמקומות הקדושים. רבינוביץ פעל כל העת להשאיר את אחריות על הקרן למורשת הכותל בידי משרד ראש הממשלה, מאבק שנשא פרי.

בנוסף, יועבר למשרד לירושלים והתפוצות המאבק באנטישמיות, לרבות ריכוז הפורום למאבק באנטישמיות. שטחי הפעולה של הסברה, לשכת העיתונות הממשלתית ומרכז ההסברה יועברו מהמשרד לירושלים והתפוצות למשרד ראש הממשלה ולשכת הפרסום הממשלתית תועבר למשרד התקשורת המופקד בידיו של השר גלעד ארדן.

58 ח"כים תמכו בהודעת הממשלה, 34 התנגדו לה וח"כ אחד נמנע. כאמור ההצעה התקבלה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מאוד שמחתי כאשר ראיתי בפייסבוק את הרעיון המצויין שהועלה לשלוח גלויות שנה טובה לאהובים וידידים בחול. סגננתי ברכה אבל ברגע שרציתי לשלוח אותה נדהמתי לראות שארצות כמו קטאר קונגו ואפילו קוסטרה ריקה מופעים אבל רומניה לא.אם כבר אומרים שהכל אז שבאמת יהיה הכל.למרות שברומניה היום נשארו מעט יהודים בודאי ובודאי יותר מקטאר

לטיפולכם אקוה שעד ראש השנה התקלה תתוקן.שנה טובה!!!!!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו