הפקח שהותקף בידי שוטרים בב"ב: 'הם נעלבו? פניתי למח"ש'

פקח עיריית בני ברק שרשם דו"ח לרכב ובו שני שוטרים סמויים ובתמורה הותקף על ידי השניים שלא הסכימו להזיז את הרכב, לא נענה לנסיונות הסולחה ומפנה את התלונה למח"ש. • המשטרה: "דווחו לנו על עבירות תנועה של השוטרים"

שוטר/ פקח: פקח חנייה של עיריית בני ברק שנתן דו"ח חנייה לניידת סמויה של המשטרה בשעה שזאת חנתה שלא כחוק, נעצר על ידי השוטרים בברוטאליות. לטענתו, רק מכיוון שהם 'נעלבו' מהיחס שקיבלו. הפקח הפנה את החומר למח"ש.

עוד בנושא:

[postim]

האירוע התרחש אמש (ג') ברחוב בן גוריון בבני ברק. הפקח שראה רכב עומד על הכביש שלא כחוק ובתוכו אנשים, ביקש מהם להזיז את הרכב, אך אלה לא ממש הקשיבו ולא הזיזו את הרכב. כאשר נכה שהתקשה לעבור במקום ביקש מהפקח לעזור לו, חזר הפקח אליהם ורשם את הדו"ח בעודם ברכב, כמותר על פי חוק. האנשים שהיו לבושים בבגדים אזרחיים יצאו מהרכב, שלפו תעודות שוטר ואמרו שהם בפעילות מבצעית, הפקח ביקש מהם בכל זאת להזיז את הרכב מכיוון שהפריעו לתנועה. השניים התעצבנו בתגובה ודחפו את הפקח לתוך הניידת, בצעקות 'אתה עצור'.

עוברים ושבים שהיו באזור התקהלו סביב הרכב ואף צילמו את האירוע. לאחר שהפקח סירב להתלוות אליהם הזמינו הסמויים משטרה כחולה, שאליה הסכים הפקח להתפנות. לטענתו במשך הנסיעה הוא גם חטף מכות מהשוטר שישב על ידו.

בתום הסאגה, התנצלו שני השוטרים בפני הפקח, ואף בקשו 'ללחוץ לסולחה' באומר כי הם עשו טעות וגם הוא. הפקח המשוחרר אמר כי הוא "מתנצל, אולם על המכות והחבלות שנגרמו לי כתוצאה מכך אני לא מוכן לוותר ואגיש תלונה למחלקה לחקירות שוטרים".

משטרת אי-תנועה

בשבועות האחרונים התפרסמו מספר רב של תמונות בהם נראות ניידות משטרה שחונות שלא כחוק. דבר שכמובן קומם כל אזרח שנתקל בהן. במשטרה מנסים להילחם בתופעה וביקשו מכל אזרח שיש בידו תמונות כגון אלו להעבירן אליהם על מנת שיוכלו לטפל בכל מקרה ומקרה. בין העונשים אותם יטילו במשטרה על השוטרים – החרמת הרכב המשטרתי אף של קצינים בכירים למשך עשרה ימים.

במשטרה אף יטילו אחריות על מפקדי התחנה שבה ניידת חנתה שלא כחוק ויערכו שימוע למפקדים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו