כדורים פורחים של המשטרה יצלמו אתכם מהאוויר

בלונים מצויידים במכשירי תיעוד יצלמו את הכבישים ויזהו עבירות תנועה. השידורים המפלילים יועברו לניידת משטרה קרובה באיזור, והדו"ח קרוב לבוא > דרך גאונית חדשה לשמירה על הבטיחות בדרכים, וגם אם לא תאהבו: חיים קלים למשטרה.

הכל מתועד שם למעלה: אגף התנועה במשטרת ישראל הצטייד בצעצוע חדש למלחמה בעבירות תנועה; בלון שעליו מורכבת מצלמה יצלם את הנהגים מגובה של 150 מטר עם טווח של עד 2 קילומטרים.

קרא גם:

[postim]

המצלמה עובדת בצורה כזאת שהנהג אינו רואה אף ניידת באזור, אולם הניידת רואה אותו דרך המצלמה באוויר שמעבירה את הצילומים למחשב שנצמא בניידת.

הציוד החדש אמור לפתור את בעיית ההרתעה המוגבלת של המצלמות המוצבות בצמתים. הנהגים מאטים רק כאשר הם רואים מצלמה, וכמה מצלמות כבר ניתן לפזר? כעת, הנהג לא יוכל לדעת באיזו שניה 'נטפלה' המצלמה דווקא לרכבו, וכך 'ייאלץ' לנהוג בזהירות במשך כל זמן הנסיעה. גאוני, לא?

המצלמה 'ננעלת' על הרכב שביצע את עבירת התנועה, וכך כאשר הרכב מגיע לקטע הכביש בו נמצאת ניידת המשטרה יוכלו לעצור אותו, להראות לו את צילום העבירה אותה ביצע וכמובן לקבל מיד את הדו"ח בלי וויכוחים וללא תירוצים. בכך תקל המצלמה את עבודת המשטרה בהעמדה לדין נהגים שעברו על חוקי התנועה.

נו באמת, סעו בזהירות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו