רה"מ בנימין נתניהו: "מעוניינים להתניע את שיחות השלום עם הפלסטינים"

ראש הממשלה נפגש עם מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי | רה"מ הקפיד לציין את מחויבותו לקידום תהליך מדיני מול הפלסטינים | קרי ציין את מחויבותה של ארצות הברית לתהליך המדיני, תוך שמירה על ביטחונה של מדינת ישראל

לפני הצהריים נפגשו בירושלים ראש הממשלה בנימין נתניהו ומזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי. רה"מ הקפיד לציין את מחויבותו לקידום תהליך מדיני מול הפלסטינים, ואילו קרי – הדגיש מצדו את מחויבות ארצות הברית לטיפול בזירה הסורית ההולכת ומתפתחת.

קרא עוד:

[postim]‬‏

"לאף אחד אין אשליות בנוגע לסוריה" אמר נתניהו.

מנגד ציין קרי את מחויבותה של ארצות הברית לתהליך המדיני, תוך שמירה על ביטחונה של מדינת ישראל. "אני מבקש לחזור ולהדגיש שארה"ב של אמריקה מחויבת, כפי שהיא תמיד הייתה ותמיד תהיה, לביטחון ישראל" הצהיר קרי. "אני מעריך את העובדה שראש הממשלה מקדיש אישית ממרצו כדי לסייע לנו בניסיון להגדיר את הצעדים שאנו נדרשים לעשות כדי למצוא את הדרך קדימה"

נתניהו בירך את קרי על ביקורו החוזר בירושלים. "אתה ידיד אישי ותיק וידיד ישראל זה שנים רבות. הידידות הזאת באה לידי ביטוי בביקורו ההיסטורי של הנשיא אובמה כאן בחודש מרס", אמר נתניהו. ראש הממשלה אף ציין כי הוא מרוצה מהחלטת הסנאט האמריקני אתמול להחריף את הסנקציות נגד אירן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אולי שקודם הפלסטינים ישלמו לנו את ה-800 מליון ש"ח חובות לחשמל שאנחנו מממנים להם, לפני שנתניע הלאה?…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו