שרת המשפטים תבחן את חוקתיות הצעת החוק של וועדת פרי

לאחר שאושר התכנית בוועדת פרי, הודיעה שרת המשפטים כי תבחן את חוקיותו | "לא רק 'אשר' ו'חיים' צריכים להיכנס מתחת לאלונקה, גם נריה ואלקנה צריכים להמשיך ולסחוב אותה בשירות צבאי מלא", אמרה בהתייחסה לנאומו של לפיד.

שרת המשפטים, ציפי לבני, מצטרפת ללובי החרדי ותוקפת הערב (רביעי) את, יש עתיד והבית היהודי. "מסתבר שיש שווים יותר ושווים פחות, זה דברים שאיני יכולה להסכים להם", אמרה לבני בכנס לשכת עורכי הדין באילת, בהתייחסה לאי-הארכת שירות בני ישיבות ההסדר.

קרא עוד:

[postim]‬‏

"לא רק 'אשר' ו'חיים' צריכים להיכנס מתחת לאלונקה", אמרה בקשר לנאומו של שר האוצר, יאיר לפיד, מוקדם יותר היום. "גם נריה ואלקנה צריכים להמשיך ולסחוב אותה בשירות צבאי מלא. בעוד החרדים ישרתו 24 חודשים, שזה פחות מהחילונים שישרתו למעלה מ-30 חודשים, מסתבר שאחיהם שלומדים בישיבות ההסדר ישרתו רק 17 חודש".

לבני הודיעה כי תבחן את חוקתיות הצעת החוק החדשה, שקובעת בין היתר כי החרדים יתגייסו בגיל 21 ובני ישיבות ההסדר ישרתו רק 17 חודשים. "הצעת החוק החדשה מבחינה בעיניי בין ישיבה לישיבה ובין כיפה לכיפה, וזאת על פי כוח פוליטי".

ח"כ נסים זאב מש"ס אמר היום בראיון לערוץ הכנסת "ישנם חברי כנסת ושרים בממשלה שכבר השכילו להבין כי לא יוכלו לגייס את ציבור בני הישיבות" , מסתבר כעת שגם שרת המשפטים מצטרפת ללובי זה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

ןמה עם אחמד ואשרף?!

אחמד ואשרף יהיו באלונקה עצמה…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו