זעזוע: מכתב איום ונאצה נשלח לח"כ גפני

ח"כ משה גפני הופתע לקבל מכתב ובו איומים ונאצות בעניין נשות הכותל. במכתב הזהיר השולח האלמוני כי "זו אזהרה אחרונה" ואיים: "תחזרו הביתה עם מאה גופות של חרדים" | המכתב הועבר לטיפול קצין הכנסת | מלשכתו נמסר: "הפרובוקציה המסוכנת של נשות הכותל עלולה להמיט חלילה אסון"

אחרי הרבנים הראשיים, סערת נשות הכותל מסרבת לרדת מסדר היום. ח"כ משה גפני מ'יהדות התורה' קיבל הבוקר (רביעי) מכתב זהה בתוכנו למכתב שנשלח לרבנים הראשיים לישראל רק לפני יומיים ובו איומים ונאצות בקריאה לאפשר לנשות הכותל להתפלל כרצונן.

קרא עוד:

[postim]

במכתב שנשא את הכותרת "זו אזהרה אחרונה" כתב השולח האלמוני לגפני, " אם לא יתאפשר לנשות הכותל להתפלל כדרכנו וכמנהגנו, אנחנו נילחם בכם בכל האמצעים ואתם תחזרו הביתה עם מאה גופות של חרדים". הכותב ממשיך ומאיים: "סופכם קרב, דוסים מסריחים, מגעילים וטפילים".

במכתב הופיע תמונה של אקדח ונכתב בגדול "יותר לא נבליג, משחררים את הכותל מחדש".

ח"כ גפני לא המתין והעביר מיד את המכתב לטיפולו של קצין הכנסת שהחל מיד בניסיונות לאתר את מי שעומד מאחורי המכתב המאיים.

מלשכתו של גפני נמסר כי "הציבור החרדי נמצא בתקופה האחרונה במתקפת הסתה והשמצה על כל אורחות חייו. הפרובוקציה המסוכנת של נשות הכותל עלולה להמיט חלילה אסון . אנו לא נירתע מאיומים, הנושא הוא אידיאולוגי, מדובר בשמירה על שריד בית מקדשנו ונמשיך בכך".

כזכור, לפני כיומיים (שני) הגיע מכתב בעל תוכן זהה לרב הראשי לישראל הגר"י מצגר שליט"א. המכתב הועבר לטיפול קצין הביטחון במשרד ראש הממשלה ואף הוגשה תלונה במשטרה.

גורם ברבנות הראשית אמר: “זו פעם ראשונה שהרבנים הראשיים לישראל מקבלים איומים על חייהם, ולצערנו במדינת ישראל, כבר למדנו כי מילים מסוגלות להרוג. לא מדובר פה רק באיום על הרבנים אלא על ציבור שלם תוך שימוש בשפה בוטה. אנו מקווים שהמשטרה תמצה את הדין עם המסיתים והמאיימים”.

המכתב המלא

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו