אביגדור ליברמן מציע שירות ניקיון יסודי בעזה

ח"כ אביגדור ליברמן חושב שצריך לנקות יסודי בעזה | החמאס לא ישלים עם העבודה שיהיו יהודים בישראל | גורמים בממשלה כועסים על התבטאויותיו שאינן מועילות

בעקבות ירי שש הרקטות, אמר הבוקר יו"ר ועדת החוץ והביטחון של הכנסת, ח"כ אביגדור ליברמן, בראיון לקול ישראל, כי על אף העובדה שאין הערכה שארגון חמאס הוא זה העומד מאחורי הירי, על ישראל לשקול לכבוש את רצועת עזה.

קרא עוד:

[postim]

אם ישראל לא תגיב בצורה משמעותית, מעבר לפעולות שהיא נוקטת כיום לאחר ירי רקטות, בעוד שנתיים יהיו לחמאס מאות טילים שיכוונו לעבר תל אביב ונתניה. "לחמאס אין כוונה להשלים עם יהודים בארץ ישראל", אמר ליברמן.

"מכיוון שאין לחמאס כוונה להכיר בישראל, לא תהיה ברירה – ומדינת ישראל תצטרך לשקול ברצינות את האפשרות לכבוש את כל הרצועה ולעשות שם ניקוי רציני. לא בטוח שאנחנו רוצים לחיות במציאות הזאת, ולטווח ארוך לא יהיה מנוס", אמר ליברמן.

אחרי השיגורים תקף חיל האוויר שני אתרי ג'יהאד איסלאמי במרכז רצועת עזה, בהם אוחסנו אמצעי לחימה, וכן בור שיגור ומוקד פעילות טרור של הארגון בדרום הרצועה. "אין בכך די. צריך גם להוביל, אי אפשר רק להגיב", הגיב על כך ליברמן.

ובתגובה לדבריו של ליברמן, נשמעים קולות זועמים מצד גורמים בממשלה. תקיפה בעזה היא אינה פעולה שתדווח ביומני בוקר. משפטים מסוג זה שנאמרו מפי ליברמן, אינן תורמות דבר לשקט המיוחל, אותו מנסה ישראל להשיג בדרכים שלה, אותם בחנה היטב.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו