השוטרים הופתעו: למעלה משישים קילו של דגים באוטובוס נוסעים

הנהג שעוכב לחקירה הודה בהברחה, ואילו הדגים הועברו להשמדה. • "מתפיסה לתפיסה, אנו רואים כי המבריחים משכללים את דרכי ההברחה" אמר אתמול רואי קליגר, מנהל היחידה לאכיפה וחקירות במשרד החקלאות.

בעוד המוני בית ישראל נערכים בקניות לקראת ראש השנה הקרב ובא, נראה שיש מי שמנצל לרעה את הביקוש הגדול לדגים בתקופה זו: נהג אוטובוס נעצר בחשד שהוביל בתא המטען של רכבו, ללא קירור, כמות גדולה של דגים, שהיו אמורים להימכר בחנויות בירושלים.

קרא עוד:

[postim]

שוטרי התנועה שעמדו אתמול (שני) בכניסה לירושלים, עצרו לבדיקה שגרתית אוטובוס נוסעים, ונדהמו לגלות בתא המטען של האוטובוס קרטונים ענקיים ובהם עשרות קילוגרמים של דגים ללא קירור או אחסון ראוי. הדגים היו אמורים להגיע לרשתות השיווק ערב החג. פקחי משרד החקלאות הוזעקו למקום וגילו בתוך הקרטונים לא פחות מ-60 קילוגרם דגים שהוברחו מהכנרת לירושלים והיו אמורים להימכר ברשתות השיווק כשהם במצב שאינו ראוי למאכל, לאחר שהובלו ללא קירור ובתנאים שאינם מתאימים לאחסון דגים. פקחי משרד החקלאות השמידו את אלפי הדגים שהיו עלולים לסכן את בריאות הציבור

הנהג, תושב טבריה בשנות ה-40 לחייו, עוכב לחקירה שם הודה בהברחה. רואי קליגר, מנהל היחידה לאכיפה וחקירות במשרד החקלאות , אמר אתמול כי "מתפיסה לתפיסה, אנו רואים כי המבריחים משכללים את דרכי ההברחה, ובכך עלולים לסכן את בריאות הציבור, קליגר מוסיף, לקראת חגי תשרי אנו עדים לעלייה בניסיונות ההברחה של מוצרים מן החי".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו