בית שמש: אבוטבול הביס את כהן בלמעלה מ-1500 קולות

בבית שמש הקרב על דמותה של העיר, עמדה במרכז המאבק, כאשר מועמדם של החרדים היה ר' משה באבוטבול ומועמדם של החילונים היה אלי כהן.

המאבק על חזותה של העיר בית שמש הוכרעה: מועמד הציבור החרדי, ר' משה אבוטבול הצליח להביס את המועמד של המגזר החילוני אלי כהן, בפער של למעלה מ-1500 קולות.

קרא עוד:

[postim]

בבית שמש ניטש קרב בין המגזר החרדי למגזר החילוני, מי יהיה ראש העיר הבא של העיר. כאשר מועמד החילונים הגיע בהצהרה מוצהרת כי עם ר' משה אבוטבול ינצח דמותה של העיר תישאר תמיד חרדית.

רוב המפלגות במגזר החילוני תמכו באלי כהן ואלו עודדו את בוחריהם להצביע בעברו. זאת הסיבה שבעיר נרשמו אחוזי הצבעה גבוהים, דבר שעורר את דאגתם של החרדים. אולם בסופו של יום, נבחר אבוטבול לכהונה נוספת, כאשר % 51.94 מקולות הבוחרים הצביעו עבורו. לעומת זאת המועמד אלי כהן קיבל % 46.51 מקולות הבוחרים.

בכך נרשמה ניצחון למועמד שקיבל את תמיכתם וברכתם של מרנן ורבנן גדולי ומאורי ישראל שליט"א.

ניצחונו של אבוטבול מביאה גם בשורה למגזר החרדי כולו. לאור העובדה כי בעיר קיימים עתודות לבניית עשרות אלפי דירות, דבר זה יכול לסייע לפתרון מצוקת הדיור של המגזר החרדי.

אריה דרעי אמר אתמול: "הנהגת תנועת ש"ס מברכת את נציגם הנאמן, ראש העיר בית שמש הרב משה אבוטבול לרגל היבחרו שנית לראשות העיר" דרעי אמר כי לכבוש את אמון התושבים המורכב ממגוון מגזרים מוכיח מעל הכל את יכולותיו של אבוטבול.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו