ההאקר הסעודי: נפרוץ לאתרי המוסד, האשראי זו רק ההתחלה

האקר האשראי OxOmar פרסם עוד מאתיים כרטיסים וקורא למתקפת האקרים ערבית על גורמי המודיעין והצבא של ישראל: "נשמיד את ישראל, נשחרר את פלסטין" • מלחמת מוחות

האקר האשראי המכנה את עצמו בשם OxOmar קרא לחבריו הערביים בטורקיה ובעולם הערבי בכלל לעבור ליעד הבא: תקיפת אתרי המוסד, הצבא והמודיעין הישראליים על מנת "להשמיד את מדינת ישראל", עבור אחיו הפלסטיניים. ההאקר ממשיך לתקוף והיום פרסם רשימה בת מאתיים שמות נוספים ופרטי כרטיסי אשראי ישראליים.

קרא עוד:

[postim]

ההאקר הסעודי שפרסם עד עתה עשרות אלפי כרטיסי אשראי ישראליים משיב במתקפת נגד להאקרים הישראליים שפרצו לאתרים סעודיים ופרסמו אף הם פרטי כרטיסי אשראי כנקמה, וקורא לחבריו ההאקרים הערביים להתאחד למלחמת חורמה מתוכנתת להשמדת מדינת ישראל.

"אני מזמין את כל ההאקרים בעולם הערבי להתאחד, ללא קשר למה שחושבים, צריך להתאחד למלחמה מול ישראל, האויבת הגדולה של המוסלמים".

ההאקר טוען שחבל לנסות למצוא אותו, כיוון שההשערות בדבר מיקומו לעולם לא תהיינה נכונות, והוא בלתי ניתן לתפיסה. "אני קורא לרשויות ולעם הישראלי – אינכם בטוחים. נילחם בכם ונפגע בכם בכל דרך אפשרית. המסר האחרון שלי הוא לעולם: בואו נשמיד את ישראל ונשחרר את פלסטין"

ההאקר אמר, כי בכוונתו להמשיך לפרוייקט הבא: פריצה מאסיבית לאתרים רגישים של מדינת ישראל וקרא גם להאקרים תורכים להתגייס למלחמה בינלאומית נגד ישראל. "אתם זוכרים את המשט לעזה? אל תשתקו. בואו נחזיר להם. בואו נילחם עבור עצמנו ועבור מה שאנחנו מאמינים בו".

 

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו