רכבת הקללה? • "בחור ישיבה מפריע, שיטפלו בו"

בלימת פתע של הרכבת הקלה גרמה לנהג לשלוף את המיקרופון ולהביך בחור ישיבה שעמד בסמיכות אליו • עד ראיה: "הבחור לא הפריע, הנהג כנראה היה מתוסכל ומצא את מי להאשים" • סיפור שהיה כך היה

ביום חמישי האחרון, בשעות הערב המוקדמות, נהג הרכבת הקלה בירושלים נאלץ משום מה לבלום בלימת חירום. כתוצאה מכך, נוסעי הרכבת נבהלו מאוד, וחלקם אף נפלו לרצפה ונחבלו קלות.

"אנשים נפלו אחד על השני", מספר יהודה, עד ראייה שנכח במקום. "אנשים מבוגרים נבהלו, חשבו שמדובר באסון כלשהו. ברגע הראשון לא הבינו מה גרם לנהג לעצור בפתאומיות, אך אחרי שניות ספורות, הנהג הכריז ברמקולים כי מישהו שיחק בידית החירום ולכן נאלץ לבלום".

יהודה סבור כי נהג הרכבת היה מאוד אגרסיבי. הוא מספר על כך שהנהג קילל את הולכי הרגל שחוצים דרך המסילות כשהוא מתקרב, והתלונן על כך שהוא צריך לתמרן בין אלפי אנשים ולשמור על ביטחונם של 500 או 600 נוסעי הרכבת הקלה.

רגע לפני שהנהג הניח את המיקרופון על כנו, הוא הכריז בנימה מלגלגלת: "צריך לקרוא למאבטחים, להגיד להם שבחור ישיבה משגע פה את הנהג. שיטפלו בו, שיזמינו לו משטרה… שיטפלו בו. שיילמד את כל הישיבה… א-גאנצע ישיבע הוא ילמד".

לדברי יהודה, הבחור החרדי שעמד בסמוך לתא הנהג, כלל לא שיחק בידית החירום. "זו שערוריה", הוא אומר. "הנהג כנראה חיפש שעיר לעזאזל, הוא רצה לתרץ את בלימת החירום שלו והפיל את התקרית על אותו בחור ישיבה מסכן, שהובך מול עשרות האנשים שהיו בטוחים שהפריע לנהג".

וכך יהודה מסיים את עדותו: "אם זה לא תסכול עמוק, אז מה כן".

 

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

כשקוראים על רשעות הנהגים של רכבת הקללה, רק מתחזק הידיעה, שכל הרכבת הזאת מיותרת לחלוטין, וחוץ מלהביא את כל החילונים לתוככי השכונות החרדיות, הם לא מביאים כלום, רק שנאת הדת, ושנאת כל דבר שזז.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו