ירושלים: גם מחר לא יתקיימו לימודים

עיריית ירושלים הודיעה כי גם מחר (ב') לא יערכו לימודים במוסדות החינוך בעיר, זאת בעקבות החשש כי הסופה פגעה בתקינות מבני מוסדות החינוך • עובדי עיריית ירושלים בסיוע כוחות צה"ל יפעלו מחר ביסודיות לתקן את המפגעים הבטיחותיים שכבר התגלו בחלק ממוסדות החינוך • הלימודים בביתר עלית יתקיימו מחר באופן חלקי • בגבעת זאב לא יתקיימו מחר לימודים.

בעיריית ירושלים הוחלט לאחר הערכת מצב שהתקיימה הערב (א'), יתקיימו מחר לימודים במוסדות החינוך בכל רחבי העיר.

קרא עוד:

[postim]

להחלטה זו הגיעו בשל העובדה כי הסופה פגעה בתקינות מבני מוסדות החינוך, וכן בכדי למנוע מקרים של החלקת תלמידים בדרכם ובשובם מהלימודים.

"בשל העובדה שנזקי הסופה יצרו מפגעים בטיחותיים ממשיים בחלק ממוסדות החינוך, וכן בשל הסכנה לקרה וקפיאה של צירי התנועה והמדרכות הוחלט לא לקיים מחר לימודים על מנת שלא לסכן את התלמידים", נכתב בהודעת העירייה.

עובדי העירייה, בסיוע חיילי צה"ל ומתנדבים, יפעלו מחר בכל מוסדות החינוך על מנת לערוך בדיקות יסודיות ולתקן את הנזקים, בכדי לאפשר את חידוש הלימודים ככל שיתאפשר לקראת יום שלישי.

בעיריית ירושלים מבקשים מתושבי העיר כי בשעות הבוקר המוקדמות עד השעה 9:00, להימנע מנסיעות בכלי תחבורה פרטיים. המפלסות ומפזרות המלח ימשיכו לפעול לפילוס כל הכבישים.

בעירייה מבקשים להיזהר ממפגעים שונים על המדרכות, מגושי שלג שיכולים ליפול מגגות ומעצים בעוצמה רבה וכן יש להיזהר מעצים שאינם יציבים.

הלימודים בביתר עלית יתקיימו מחר באופן חלקי, בגני הילדים ובמעונות לא יתקיימו לימודים ובתי ספר יתחילו את הלימודים בשעה 10:00בבוקר.

גם בגבעת זאב לא יתקיימו מחר לימודים.

בתוך כך נמסר כי כביש מספר 1, פתוח ליציאת כלי רכב מכל סוג מירושלים לכיוון תל אביב. אולם לירושלים תותר רק כניסת רכבי אספקה חיוניים ותחבורה ציבורית, ולא תותר כניסתם של רכבים פרטיים מכביש 1. על פי מצב הכביש, יפתח גם כביש מספר 443 לכל הרכבים מירושלים לכיוון תל אביב.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מה עם מחר (יום שלישי) יש לימודים \ עבודה?
תעדכנו בבקשה
תודה רבה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו