עצרת זעקה והתעוררות ככלות השבעה לאחיות גרוס

ככלות השבעה לפטירתן של האחיות אביגיל ויעל גרוס, יתאספו המונים בבית הכנסת 'משכן שמואל' בגבעת מרדכי בירושלים, לעצרת זעקה והתעוררות, ותפילת רבים לרפואתם של האחים רפאל מיכאל שלמה וחיים יצחק אייזיק בני מיכל.

ככלות השבעה לפטירתן של האחיות אביגיל ויעל גרוס באסון ההרעלה בירושלים, יתאספו היום תושבי שכונת גבעת מרדכי בירושלים, לצד המונים מעמך בית ישראל, לעצרת זעקה והתעוררות שתתקיים אי"ה בבית הכנסת 'משכן שמואל' בשכונה.

קרא עוד:

[postim]

בעצרת צפויים לשאת דברים הרבנים הגאונים: הראשון לציון הגר"ש עמאר שליט"א, הגאון רבי אברהם יצחק ברזל שליט"א, מראשי ישיבת מיר – ברכפלד בה למד האב הרב שמעון גרוס, הגאון רבי בנימין פינקל שליט"א, משגיח בישיבת משכן ישראל, והגאון רבי אריה ז'ולטי ראש כולל 'משאת ישראל'.

לצד דברי התעוררות וחיזוק לנוכח הטרגדיה הקשה שפקדה את עם ישראל בכלל ואת משפחת גרוס ותושבי השכונה בפרט, תיערך תפילת רבים בתחינה וזעקה מעומק הלב לרפואתם השלמה והקרובה של האחים רפאל מיכאל שלמה וחיים יצחק אייזיק בני מיכל.

אתמול דיווחו רופאי בית החולים שניידר של 'כללית שירותי בריאות', כי חל שיפור במצבם של האחים גרוס, וכי שניהם נותקו ממכשירי ה'אקמו' אליהם היו מחוברים במשך קרוב לשבוע. ליבותיהם של השניים החלו לפעום בכוחות עצמם, מה שמעיד על כך שהשפעת הרעל המשתק כמעט והתפוגגה לחלוטין.

עם זאת, הרופאים הבהירו כי הם מתכוונים להמתין מספר ימים לפני שינסו לבחון את תגובותיהם של אבריהם האחרים, כמו הכליות, הכבד ובעיקר המוח.

אביהם של האחים, הרב שמעון גרוס הפציר בשומעיו להמשיך ולהעתיר בתפילה לרפואתם השלמה והקרובה. הוא הבהיר כי למרות השיפור במצבם הפיזי, קיים חשש גדול לפגיעה נוירולוגית חמורה, וכי רק תפילו וטיפול רפואי מעולה כמו זה שהם מקבלים בבית החולים שניידר יסייע להם ולמשפחתם לצלוח את המצב הקשה בו הם שרויים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

גם הגרב"מ אזרחי ישא דברים בעצרת!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו