בשורה משמחת: מיכאל גרוס התעורר ומתקשר

אחרי יצחק בן ה-5,גם מיכאל בן ה-7 התעורר והחל לנשום בכוחות עצמו. הוא מזהה את קרוביו המקיפים אותו בדאגה, ומשיב לשאלותיהם בצורה עניינית המעידה כי ככל הנראה לא נגרמה לו פגיעה בזיכרון או ביכולת הדיבור. המשפחה קוראת להמשיך ולהתפלל על חיים מיכאל שלמה ורפאל יצחק אייזיק בני מיכל.

אחרי השמחה הגדולה שהיתה אתמול מנת חלקה של משפחת גרוס יחד עם כל עם ישראל, לאחר שהבן הצעיר יצחק התעורר והחל לנשום בכוחות עצמו, דווח בדקות האחרונות כי גם אחיו הבכור, מיכאל התעורר ומשוחח עם בני משפחתו. 

קרוב משפחה של הילדים המאושפזים מספר כי הרופאים החליטו להפסיק את ההרדמה בה היה מיכאל שרוי מאז אושפז לפני יותר משבוע, כדי לבחון את תגובתו. למרבה המשחה, הוא התעורר ואף החל לנשום בכוחות עצמו.

עוד מסר קרוב המשפחה כי ההורים וקרובים אחרים שוחחו עם מיכאל בן ה-7, ושמחו לראות כי הוא עונה לשאלותיהם ומגיב באופן שמעיד כי התפילות הרבות שהועתרו למענו התקבלו.

"הוא מדבר לעניין" אומר קרוב המשפחה. "ההתרגשות כאן גדולה מאוד, ההורים ויתר הקרובים פרצו בבכי של שמחה והקלה. היתה דאגה עצומה לגבי גורלו מיכאל, ובחסדי שמים אנו יכולים היום לבשר כי יש שיפור עצום במצבו".

עם זאת, הוא מדגיש כי שני האחים עדיין לא יצאו מכלל סכנה, וקרא לעם ישראל להמשיך בתפילות בתחנונים לרפואתם השלמה והמהירה של חיים מיכאל שלמה ורפאל יצחק אייזיק בני מיכל.

"אנחנו מלאי הכרת הטוב לקב"ה על החסד שגמל עימנו, וזכינו בעינינו לראות את התגשמות הכתוב "הן קל כביר ולא ימאס תפילת רבים" הוא מציין. "והכרת הטוב היא כמובן גם לרופאים בבית החולים שניידר. הם עשו מעל ומעבר, טרחו ובדקו עם עמיתים מעבר לים, התייעצו וממש התגייסו כאיש אחד בלב אחד למען הטיפול המקצועי והטוב ביותר שניתן היה להגיש לשני האחים.

בבית החולים שניידר מקבוצת 'שירותי בריאות כללית' מסרו אתמול כי ההטבה במצבו של האח הצעיר, יצחק, אינה מובנת מאליה, וכי על פי המחקרים המופיעים בספרות הרפואית השינוי במצב אמור היה להתרחש רק אחרי שבועיים מיום ההרעלה. במקרה הזה התעוררו שני האחים כעבור שבוע ונראה כי מצבם טוב. עם זאת, עדיין נערכות בדיקות מקיפות כדי לבדוק אם וכמה נפגעו האחים מההרעלה, בתקווה שהפגיעות לא קיימות ושבימים הקרובים ישוחררו מיכאל ויצחק לבתיהם כשהם מהלכים על רגליהם בריאים וחסונים כאחד האדם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
5 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

למה זה נקרא שהם עדיין לא יצאו מכלל סכנה?

הסיבה היא שאין היסטוריה רפואית בעולם להרעלה מסוג זה
והמקרה היחיד שהיה בהרעלה מסוג זה הסתיים בצורה לא כ"כ טובה ה"י
ולכן עד שלא בודקים את תקינות כל המערכות בגופם לא מאשרים שהם יצאו מכלל סכנה.
ועדיין נשאלת השאלה הרי החומר היה בחדר אטום (ממ"ד) וסגור בסרטי הדבקה -א"כ כיצד החומר דלף מהחדר???
האם זה אומר שכל הממדי"ם בארץ בכזה איכות וא"כ לא עמידים בפני התקפת טרור מסוג זה רח"ל

בתפילה לשלום הילדים במהרה

משום שעדין הריאות לא נבדקו והגז עלול פגוע בעיקר בריאות, שנית כל יום שהיה בבית חלולים גם מאד לא בריא וה"יי מסיבוכים ח"ו
עכ"פ אף אחד לא מנסה תם להזזים
האמת שאפילו בנאדם בריא צצריך רחמי שמים

הסיבה שזה דלף החוצה מכיון שהשקעים לא היו סגורים וזה מה שהעביר את זה לכל הבית והבנין

השמות בכותרת הוחלפו!

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו