שוחרר חרדי שנעצר בעת שנקלע להפגנה ביום חמישי

יהודי חסידי שנסע ברכבו ונקלע שלא בטובתו להפגנה ביום חמישי, נעצר ואף הואשם בכך שהוא ארגן את ההפגנה הלא חוקית. הערב הוא שוחרר ממעצר.

אברך חסידי מבני ברק נעצר ביום חמישי האחרון בעת שנסע עם רכבו לאשדוד, ונעצר בצומת 'עד הלום' כשבמקום פרצה הפגנה ספונטנית כנגד גיוס בחורי הישיבות. הערב הוא שוחרר ונשלח למעצר בית במשך שבוע.

על פי הדיווחים של עדי הראיה, האיש שאירס לילה קודם לכן את בתו, הונחה על ידי שוטר להמשיך בנסיעה, וכשהשיב שהוא אינו יכול משום שהכביש חסום, התנפלו עליו מספר שוטרים, שלפו אותו ממכוניתו והאשימו אותו כי הוא זה שארגן את ההפגנה הבלתי חוקית.

בעקבות מעצרו של האיש, הצהירו עשרות מתנדבים חרדיים במשטרת אשדוד, כי במידה והוא לא ישוחרר באופן מיידי, הם ישקלו להפסיק את התנדבותם במשטרה.

זאת, משום שרבים מהם מכירים אותו ואת השתייכותו המגזרית, ויודעים בוודאות שלא היה לו שום קשר להפגנה האמורה.

למרות האיומים והשתדלנות שהופעלה למענו, הושאר האיש במעצר במהלך יום ישי ושבת, ובשל כך נדחתה שמחת אירוסי בתו עד להודעה החדשה.

הערב החליט בית המשפט לשחרר אותו למעצר בית במשך שבוע, כמו את יתר עצורי ההפגנה, אך בניגוד לעצורים האחרים שלגביהם החליטה הפרקליטות לערער על הפסיקה, במקרה שלו קיבלה הפרקליטות את החלטת בית המשפט והודיעה כי היא משחררת אותו לאלתר למעצר בית.

עורך דינו של האברך ערער על ההחלטה לשחרר אותו למעצר בית, ודרש לשחרר אותו באופן מלא וללא תנאים מגבילים. הערעור עדיין נמצא בדיון וטרם התקבלה החלטה בנושא זה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

זה רק מראה כמה מסוכנים אנשי הכת הזו, אין להם חשבון עם אף אחד על שום השלכה שיכולה לצאת מההתגרות שלהם באומות ובכללם האומה הציונית הגרועה שבאומות (ישראל כשיורדין וכו', גם הם יודעים זאת רק מתעלמים), ואם סיפור כזה משונה קורה, אז תבינו מה הולך לקרות פה כשיגבירו את ההפגנות, ה"י!!!!

זה כן מראה דבר נורא מאד שכל מה שהליטאים רוצים זה מי יעמוד בראש , ושלא יגידו לאף אחד שהם מתכוננים להאמת , שאין לך שקר גדול מזה של להיות נרגן מפריד אלוף, וממלחמת העולם השני' אתם כולכם מהפרושים ועד היום ב"ב ומירושלים כולם כאחד הם רק התפלגנות עוד עוד עוד , אתם לא יודעים לוותר אחד להשני למען ה' ולמען עם ישראל שהם אחד ושמו אחד והוא הכל ואין דבר אחר , ורק אחדות ואחדות ואחדות…. חבל חבל

תראו מה קורה בגלל המריבות התינוקיות שלכם, אברך מסכן שרק אירס את בנו לא יכול לקבל יום אחד של שקט בגלל הבלגנים שאתם רוצים לעשות נגד הגיוס או בעד הפשרות. זה לא משנה, אתם מפריעים לאנשים לחיות, אף הפגנה עוד לא הועילה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו