יחימוביץ' בנאום הניצחון: "אני מחויבת גם לחרדים"

לאחר 'פריימריז' סוער - נבחרה שלי יחימוביץ' ליו"ר מפלגת 'העבודה' • הבטיחה לבנות את המפלגה מחדש ולשרת את כלל הציבור בישראל • ליצמן: "מקווה שלא תרכב על גל ההסתה נגד החרדים"

הלילה (רביעי), לאחר השעה 2.00, הגיעה יושבת-הראש החדשה של מפלגת 'העבודה', שלי יחימוביץ', מלווה בעשרות תומכים, לבית מפלגת העבודה בתל אביב – והרצתה את משנתה.

היא לא התעלמה מהמפלה שספגה המפלגה בשנים האחרונות. "באנו לבנות את המפלגה מחדש יחד עם הציבור", אמרה. "אנחנו מחוייבים לעניים ולעשירים, לימין ולשמאל, לחרדים ולחילונים, ליהודים וערבים".

יחימוביץ' זכתה ב-53.89% מקולות הבוחרים, בעוד המתמודד מולה – ח"כ עמיר פרץ – קיבל רק 45.36% מקולות הבוחרים. הפער בין השניים עמד על כ-3500 קולות.

במהלך יום הבחירות מימשו 61% מהבוחרים את זכות הצבעתם – והמתיחות בקלפיות היתה רבה וכללה חילופי מהלומות בין הפעילים, אולם בסופו של דבר – לאחר סיבוב ראשון שכשל – נבחרה יו"ר למפלגה.

סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן אמר הבוקר: "מבחן המציאות הוא הקובע. נקווה שגם כנושאת התפקיד הבכיר – תמשיך יחימוביץ' לכבד את הציבור החרדי ולא תרכב על גל ההסתה שאולי ימצא חן בעיני אנשי המפלגה שלה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו