חיל האוויר תקף מנהרות טרור ואתר לייצור אמצעי לחימה

צה"ל תקף אתר לייצור אמצעי לחימה במרכז רצועת עזה, שתי מנהרות טרור בצפון הרצועה ומנהרה נוספת בדרומה • כנסו

כלי טיס של חיל האוויר תקפו במהלך הלילה (ג') אתר לייצור אמצעי לחימה במרכז רצועת עזה, שתי מנהרות טרור בצפון רצועת עזה ומנהרת טרור נוספת בדרומה. התקיפה מהווה תגובה לירי תלול המסלול לעבר שטח מדינת ישראל בימים האחרונים.

דובר צה"ל מסר כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל, וימשיך לפעול כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

מאז השבוע שעבר נורו מעזה ליישובי הדרום מדי ערב רקטות ופצצות מרגמה: רקטות קסאם התפוצצו ביום ראשון וביום שישי שלפני כן בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול.

ביום חמישי שעבר נפלה רקטת קסאם בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב, וביום רביעי בשטח פתוח במועצה האזורית חוף אשקלון. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

בנוסף, ביום חמישי האחרון הותר לפרסום כי בחודשים האחרונים נעצרו בגזרת ג'נין 10 פעילי טרור שפעלו על מנת לבצע פיגועים, ביניהם חטיפה וירי לעבר התנחלויות.

גלי צה"ל דיווח כי ברשות הפעילים נמצאו אמצעי לחימה שונים. הם קיימו קשר עם המפקדה של הג'יהאד האסלאמי בסוריה, ממנה קיבלו כספים למטרת הכנת וקניית כלי נשק ומימון פעולות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו