הפלשתינים ירו 3 רקטות לעבר ישראל • חיל האוויר תקף בתגובה

בעקבות ירי של פלשתינים אמש (ה') בשעות הערב המאוחרות, תקפו כוחות חיל האוויר מטרות של החמאס בעיר עזה ובצפון הרצועה • הרקטות ששוגרו נחתו כולם בשטחים פתוחים • לא נמסר על נפגעים בצד הפלשתיני אחר תקיפת חיל האוויר.

כלי טיס של חיל האוויר תקפו הלילה (ו') ברצועת עזה כתגובה לירי הרקטות אמש (ה') בשעות הערב לעבר שטחה של ישראל.

קרא עוד:

[postim]

אמש לאחר השעה 21:00 ירו הפלשתינים שלוש רקטות קאסם לעבר ישראל. הרקטות נחתו והתפוצצו בשטחים פתוחים מבלי שגרמו לנזק או לנפגעים.

בעת השיגורים הופעלו אזעקת “צבע אדום” נשמעה בשדרות וביישובי שער הנגב. בעקבות הירי, תקף כלי טיס של חיל האוויר במהלך הלילה יעדי טרור בתוך רצועת עזה.

גורמים פלשתינים ברצועה מסרו כי חיל האוויר תקף ע"י מטוסים יותר מיעד אחד בעיר עזה וכן יעדים בצפון הרצועה.

על פי הדיווח הפלשתיני חלקם של היעדים שהותקפו הלילה ע"י חיל האוויר, הם מוקדי פעילות של זרועה הצבאי של חמאס, ושאר היעדים הינם בורות לשיגור רקטות.

נכון לכתיבת הידיעה לא נמסר על נפגעים כתוצאה מתקיפות חיל האוויר.

דובר צה"ל מוסר כי צה"ל באמצעות כלי טיס של חיל האוויר תקף לפני זמן קצר ארבע מטרות טרור בצפון רצועת עזה ואחת במרכזה. זאת לאור אירוע הירי ושיגור הרקטות שבוצעו לעבר שטח מדינת ישראל. זוהו פגיעות מדויקות במטרות.

צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וימשיך לפעול בנחישות ובעוצמה כנגד כל גורם אשר מפעיל טרור נגד מדינת ישראל. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו