אולמרט ופרקליטו לשעבר תל-צור שבו ונחקרו במשטרה

גם אחרי ההרשעה במשפט הולילנד החשבון לא סגור • המשטרה מעוניינת לחקור את אהוד אולמרט בחשד להדחת עדה ושיבוש מהלכי משפט בעקבות הסכם עד המדינה שנחתם עם מנהלת לשכתו הגב' זקן

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט שב והתייצב הבוקר לחקירה במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בלוד בחשד לשיבוש הליכי משפט והדחת עד במסגרת פרשות שונות בהן נחקר בעבר, בעקבות עדות שמסרה מנהלת לשכתו של אולמרט בעבר הגב' זקן, שהפכה לעדת מדינה נגדו קודם הרשעתם של השניים בפרשת הולילנד.

גם פרקליטו של אולמרט בעבר עורך הדין נבות תל-צור שב ונחקר הבוקר במשטרה בעקבות עדותה של זקן.

קרא עוד:

[postim]

כזכור, אתמול נחקר אהוד אולמרט במשרדי יאח"ה במשך למעלה משמונה שעות, פרקליטו עו"ד תל צור נחקר יותר מעשר שעות.

בחקירתו אמש במשטרה האשים ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט את מנהלת לשכתו בעבר הגב' זקן, בניסיון למשוך אותו בלשון, כהגדרתו, וכינה את זקן סוכן מדיח, כשהוא טוען באוזני החוקרים שלא שיבש את החקירה.

אולמרט זומן לחקירה על פי העדות שמסרה זקן לפרקליטות כעדת מדינה- המבוססת לטענתה על הקלטות שמעידות כי מעסיקה לשעבר ניסה למנוע את עדותה ולשבש הליכי משפט.

עוד טען אולמרט בחקירה כי כל הפגישות בתקופת הפרשה שעליהן ככל הנראה מבוססות ההקלטות היו ביוזמתה של זקן.

פרקליטו בעבר של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט עורך הדין נבות תל-צור נחקר לראשונה מתחילת השבוע ביחידה הארצית לחקירות הונאה, בחשד לשיבוש הליכי משפט שבאו לידי ביטוי על פי החשד בניסיון למנוע מעדת המדינה שולה זקן שהורשעה בשבוע שעבר בפרשת הולילנד, לחתום על הסדר טיעון ולהעיד נגד מעסיקה לשעבר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו