השר יעקב פרי: ליש עתיד אין ברית עם הבית היהודי

הסוף לברית האחים? ככל שחולפים החודים מכינון הממשלה, הולכים ומקצינים המאפיינים השונים של מפלגות ה"אחים" • השר יעקב פרי: "בין יש עתיד לבין הבית היהודי, פעורה תהום" • הבית היהודי: השמאל במצוקה

השר יעקב פרי ממפלגת 'יש עתיד' התראיין לערוץ 2 ובין הדברים תקף את מפלגת 'הבית היהודי' ואת העומד בראשה בעקבות כשלון השיחות עם יו"ר הרש"פ: "בין יש עתיד לבין הבית היהודי, על הצעותיו ההזויות וניסיונותיו לחבל במו״מ, פעורה תהום, גם בנושא המדיני וגם בנושאי דת ומדינה" אמר פרי.

בהתייחסו להחלטת הקבינט על השעיית המו"מ אמר כי הקבינט קיבל החלטה שקולה, אחראית ועניינית אשר מנעה את רצון הימין הקיצוני לפוצץ את המשא ומתן, והשאירה פתח לחידושו.

"ההחלטה מאפשרת גמישות למדינת ישראל והכדור עכשיו בידיים של אבו-מאזן. מדינת ישראל לא תנהל מו״מ עם ארגון טרור המבקש להשמידה. אם חמא״ס יקבלו את תנאי ההקוורטט, יכירו בזכות קיומה של מדינת ישראל ויזנחו את דרך הטרור, נקיים הערכת מצב רצינית באשר לאפשרות לשאת ולתת מולם"

קרא עוד:

[postim]

מפלגת הבית היהודי הגיבה בקצרה: "השמאל צריך לשמור על קור רוח גם בשעת מצוקה".

ח"כ שקד לא שתקה על ההאשמות שנשמעו מצידה של 'יש עתיד' ואמרה בציניות "אתם יודעים מה זה לעשות קריירה על זה שיש פרטנר לשלום ופתאום הוא בורח?? זה לא פשוט להם…"

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו