הרצליה: פועל התחשמל בזמן התקנת גוף תאורה ונפצע קשה

במרכז הבינתחומי שבהרצליה נפצע קשה פועל כבן 30 לאחר שהתחשמל • הפצוע פונה להמשך טיפול בבית החולים מאיר כשהוא במצב קשה אך יציב עם דופק ולחץ דם

פועל כבן 30 נפצע קשה לאחר שהתחשמל במהלך עבודתו במרכז הבינתחומי שברחוב נתן אלתרמן בהרצליה, חובשים מתנדבים מצוות דרור של איחוד הצלה ביצעו בו החייאה מוצלחת בסיוע 2 שוקים חשמליים ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא, נסיבות המקרה נבדקות.

מדוברות איחוד הצלה צוות דרור נמסר: "בסמוך לשעה 11:30 התקבלה קריאה על פצוע קשה כתוצאה מהתחשמלות במהלך שיפוצים במרכז הבינתחומי בהרצליה. למקום הוזנקו מתנדבי איחוד הצלה מצוות דרור ומד"א. בהגיע המתנדבים רכובים על אופנולנסים של איחוד הצלה למקום נמצא פועל בשנות השלושים לחייו אשר ככל הנראה התחשמל בזמן התקנת גוף תאורה".

מתנדב יחידת האופנולנסים מצוות דרור של איחוד הצלה שהיה באירוע מספר "כשאני הגעתי הוא בדיוק איבד דופק. חיברתי את הדפיברילטור שלי והפצוע היה בהפרעת קצב. קיבל שוק אחד ממני, המשכנו בביצוע פעולות החייאה ואחרי כמה דקות החזיר דופק, הפצוע פונה להמשך טיפול בבית החולים מאיר כשהוא במצב קשה אך יציב עם דופק ולחץ דם".

צילום: איחוד הצלה-צוות דרור

unnamed (2)

פועל התחשמל במרכז הבינתחומי. צילום צוות דרור איחוד הצלה (1)

פועל התחשמל במרכז הבינתחומי. צילום צוות דרור איחוד הצלה (3)

פועל התחשמל במרכז הבינתחומי. צילום צוות דרור איחוד הצלה (4)

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו