עמידרור: לא הפלסטינים ולא נתניהו ידעו על ה"הסכם" שהשיג פרס

האלוף במיל', יעקב עמידרור, מי שכיהן עד לא מכבר כראש המטה לבטחון לאומי, קוטל את דבריו של נשיא המדינה, שמעון פרס, על ההסכם אותו השיג כביכול • "אבו מאזן הוא הססן, ואין לו אומץ לנקוט בצעדים מרחיקי לכת" אמר

בראיון לגל"צ הגיב האלוף במיל' יעקב עמידרור, לדבריו של פרס על ההסכם המדיני שפוספס בגלל נתניהו, ואמר: "אם היה הסכם כזה, לא הפלסטינים, ולא נתניהו, ידעו על קיומו".

עמידרור הדגיש כי הוא מתבטא בעדינות מפני כבודו ומעמדו של נשיא המדינה.

קרא עוד:

[postim]

בראיון שהעניק נשיא המדינה, שמעון פרס, לערוץ 2, סיפר הנשיא כי לפני שלוש שנים כמעט והגיע להסכם של קבע עם אבו-מאזן, בשליחותו של ראש הממשלה נתניהו, אך ברגע האחרון חזר בו נתניהו שהיה סבור כי שליח הקוורטט, טוני בלייר, יביא הצעה יותר טובה.

“אנחנו למעשה הגענו להבנה כמעט בכל הנקודות והיינו צריכים לעשות סיכום” סיפר הנשיא, “לנתניהו היה רושם שיש הצעה יותר טובה שהובאה על ידי טוני בלייר. אני לא חשבתי כך. הוא אמר: ‘תן שלושה-ארבעה ימים ונראה’. לדברי פרס, ארבעת הימים התארכו לנצח, כפי שסבר שיקרה.

מיד עם פרסום הראיון, יצאו מקורבי ראש הממשלה להגנתו ואמרו כי “אבו-מאזן לא הסכים אז לשום דבר", הבוקר מצטרף אליהם מי שכיהן עד לא מכבר כראש המטה לבטחון לאומי, האלוף במיל' יעקב עמידרור מתאר את סיפורו של פרס בסגנון של "סיפור מתח על רקע מאורעות היסטוריים", לדבריו, עובדות הרקע נכונות, אך לא היה שום שלב בשיחותיו של פרס, בו הגיעו הצדדים לעמדת חתימה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא מבין.

ממתי נשיא מנהל משא ומתן מדיני? מי בחר בו לתפקיד זה ובשם מי הוא פעל?

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו