חברי הכנסת החרדים נפגשו להתייעצות על הגיוס

על פי ההערכות צפויים המשתתפים בפגישה להמליץ בפני מועצות גדולי התורה על המשך ההתייצבות בלשכות- הגיוס • על פי סיכום עם שר הבטחון, בתהליך דחיית השירות לא יעשה כל ניסיון לשכנע את תלמידי הישיבות המעוניינים בפטור לוותר על זכותם

חברי הכנסת, פורוש, ליצמן, גפני, אטיאס ומזכירי מועצות גדולי התורה הרב אברהם רובינשטיין והרב מרדכי שטרן, נפגשו היום בלשכתו של יושב ראש ש"ס אריה דרעי בירושלים כדי לדון בשאלת ההתייצבות בלשכות הגיוס, בעקבות מכתבו של שר הביטחון שנשלח אליהם השבוע.

משרד הביטחון שיגר השבוע לחברי הכנסת החרדים מכתב רשמי, הכולל את הסיכומים אודות נהלי גיוס החרדים והתייצבותם בלשכות הגיוס, כפי שנקבע בפגישה שנערכה בין הצדדים הנוגעים בדבר בשבוע שעבר.

קרא עוד:

[postim]

על פי הסיכומים, בשלב הראשוני יתייצבו תלמידי הישיבות בלשכות הגיוס האזוריות, כשההתייצבות תהיה נפרדת ותתחשב באורח החיים החרדי, ובשלבים הבאים של קבלת הדחייה יתייצבו המועמדים לשירות בבסיס תל השומר.

על פי הסיכום, בתהליך דחיית השירות לא יעשה כל ניסיון לשכנע את תלמידי הישיבות המעוניינים בפטור לוותר על זכותם, למעט הצגת השאלה הבסיסית האם ברצונם להתגייס.

על פי ההערכות לאור קבלת דרישות הנציגים החרדים, צפויים המשתתפים בפגישה להמליץ בפני מועצות גדולי התורה על המשך ההתייצבות בלשכות- הגיוס לקבלת הפטור או דחיית השירות.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו