תפילה לדוד • עצרת תפילה בקבר דוד נגד הכוונה למסור את המקום לוותיקן

בימים האחרונים החלה המדינה לשפץ את המקום לקראת ביקור האפיפיור ומסירתו בפועל לנוצרים • בכל הנוגע לקדושת הכותל, מסתמן כי בכל מקרה לא יהיה רגע שיהודים לא יוכלו להגיע להתפלל בכותל

בקבר דוד המלך בהר ציון תיערך אחר הצהריים עצרת המונית לאור כוונת הממשלה להעביר את האולם שמעל הקבר לידי הוותיקן ולהפכו לכנסיה.

בימים האחרונים החלה המדינה לשפץ את המקום לקראת ביקור האפיפיור ומסירתו בפועל לנוצרים, ואף המזוזה שהייתה במקום נעקרה.

קרא עוד:

[postim]

בעצרת שתיערך מחר בשעה חמש אחר הצהריים ישתתף הרב שמחה הכהן קוק רבה של רחובות וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל.

סגן שר החוץ זאב אלקין, אמר בדיון שנערך בכנסת בעניין העברת מתחם הקבר "ברגע שקיבלתי מקודמי סגן השר דני איילון, את האחריות על ניהול המשא ומתן מול הוותיקן, לא היה ולו חצי דקה משא ומתן על העניין של קבר דוד".

לקראת ביקורו של האפיפיור בישראל בעוד שבועיים וביקורו הצפוי בכותל המערבי וכהיערכות לאבטחתו בכותל, משטרת ישראל והשב"כ ביקשו לסגור את הכותל והגישה לרחבת התפילה בלילה שלפני הביקור.

רב הכותל המערבי הרב שמואל רבינוביץ דרש בתוקף כי לא יתכן לפגוע במתפללי מנין ותיקין המגיעים למקום מדי יום מזה כ-40 שנה ובנוסף לא יתכן לסגור את הכותל לתפילת יהודים. הרב רבינוביץ עמד בתוקף על שני דברים אלו גם במחיר של דחיית ביקור האפיפיור בכותל המערבי.

בישיבה שקיים רב הכותל הרב רבינוביץ עם גורמי האבטחה מסתמן כי הביקור יידחה בשעה כך שמתפללי הנץ יוכלו להגיע ולהתפלל כמו בכל יום. ורק לאחר מנייני הנץ תפונה הרחבה התחתונה לצורך בדיקות וסריקות ובכל מקרה לא יהיה רגע שיהודים לא יוכלו להגיע לכותל להתפלל והם יופנו דרך קשת ווילסון והמנהרות לכותל.

למען דוד לא אחשה

נוטרי המקום מתכננים עצרת תפילה ומחאה המונית נגד כוונת הממשלה להעביר לידי הוותיקן את האולם שמעל קבר דוד ולהפכו לכנסיה. "לא נאפשר וויתורים ונסיגות לטובת הנוצרים במקום הקדוש" אומרים המארגנים "אין שום קשר בין הנצרות לבין דוד מלך ישראל"

לפני כשבועיים הותקפה אישה חרדית שהגיעה לתפילה בציון קבר דוד המלך בהר-ציון בירושלים, וגורשה מהמקום על ידי נשים נוצריות שלטענתה אף השחיתו את כיסוי ראשה.

לדברי המתפללים הקבועים בקבר דוד, מדובר בתופעה מדאיגה של פעולות כוחניות ומבזות של נוצרים בהר-ציון הטוענים לבעלות על המקום ומנסים להרחיק ממנו מתפללים יהודים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

עצרת מיותרת. לעם ישראל יש דברים הרבה יותר חשובים לדאוג אליהם

היראת שמים שלך גם מיותרת

חילול ד' נורא – י'הודים מוסרים את המקום לנוצרים זה כאילו הודאה בכך שהנוצרים ימ"ש הם היורשים ח"ו של דוד המלך ועם ישראל – מה שהם כל השנים ניסו לטעון עפ"ל !!!
גם לטמאות את המקום בע"ז ???!!!!
הנה פרצוף האמתי של "ציונים" שר"י מהם וסרים את הציון לאויבינו הכי גרועים עבור בצע !
כ"א חייב לעשות כל מה שביכולתו למנוע את זה !
כך גם כתבו ר שטיינמן ור קנייבסקי לעסקנים !

צריך לפנות ללובי הי'הודי בארה"ב שילחצו על נתניהו

היה מצופה מהם שהם ימסרו את המקום מי חשב בכלל שיש להם איזה רגש יהודי למקום קדוש, אולי צריך לעשות עצרת על מה שהם מוסרים לא רק מקומות יהודים רק גם יהודים עצמם לשמד

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו