2 גברים כבני 40 נספו בשריפה בהאנגר סמוך למושב בית נחמיה

צוותי הכיבוי פעלו במשך שעות לכיבוי שריפה בהאנגר סמוך לכניסה למושב בית נחמיה • צעיר כבן 20 נחלץ בכוחות עצמו ודיווח לכוחות על לכודים, אך האש הקשה שהשתוללה לא איפשרה את חילוצם • למרבה הצער, בבוקר, כשניתן היה להיכנס למבנה אותרו בתוכו גופותיהם של שני גברים כבני ארבעים

הלילה (ג') בשעה 04:42 התקבלה במוקד מד"א מרחב איילון קריאה על שריפה בהאנגר סמוך לכניסה למושב בית נחמיה.

עם קבלת הקריאה הוזנקו למקום חובשים ופאראמדיקים כונני מד"א רכובים על אופנועים, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א.

החובשים והפאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לגבר כבן 25 ששאף עשן ונחבל בגפיים ופינו אותו לבי"ח אסף הרופא במצב קל. הפצוע סיפר כי יחד איתו שהו במקום שני גברים נוספים שלא הצליחו להיחלץ מהמבנה ומאותו רגע הוכרזו כנעדרים.

לאחר שהאש כובתה והעשן הסמיך שהיה במקום פוזר, התאפשר לצוותי הכיבוי להיכנס למבנה המשמש כמסגרייה, במהלך הסריקות אותרו גופותיהם של שני גברים כבני 40, פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותם.

פאראמדיק מד"א שמוליק בואניש שהגיע ראשון למקום מספר: "סמוך לשעה 05:00 קיבלנו קריאה על שריפה גדולה במחסן, כשהגענו למקום הבחנו בצעיר בשנות ה-20 שנחלץ מהמבנה כשהוא חבול בגפיים וסובל משאיפת עשן, הוא סיפר לנו שבתוך המחסן נמצאים שני גברים נוספים שלא הצליחו להימלט מהאש. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו באמבולנס מד"א לבי"ח אסף הרופא כשהוא בהכרה מלאה, יציב ומצבו מוגדר קל"

פאראמדיק מד"א גיל נדב מספר: "איבטחנו את פעולות הכבאים במהלך מספר שעות כשהם פועלים במשך זמן ממושך ובפעולות מורכבות לכיבוי האש ופיזור העשן במקום. סמוך לשעה 8 בבוקר כשניתן היה להיכנס למבנה אותרו בתוכו גופותיהם של שני גברים כבני 40 ולנו לא נותר אלא לקבוע את מותם. "

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו