תגובה ישראלית ראשונה: מכרזים ל-1500 יח"ד ביו"ש ובירושלים

משרד השיכון פרסם אמש מכרזים חדשים ל-1500 דירות חדשות ביהודה ושומרון ובירושלים, מתוכן 155 יח"ד בגבעת זאב ו-400 ברמת שלמה • השר אורי אריאל: "תגובה ציונית הולמת לממשלת הטרור הפלסטינית. מאמין שהשיווקים האלה יהיו רק ההתחלה"

כחלק ממהלכי התגובה להקמת הממשלה הפלסטינית החדשה הוציאו במוצאי החג, משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל מכרזים ל-1500 יח"ד ביהודה ושומרון וירושלים.

לפי השיווקים שאושרו, ישווקו באפרת 223 דירות חדשות, בביתר עילית 484 יח"ד, בגבע בנימין (אדם) 38 יח"ד, באריאל 76 יח"ד, באלפי מנשה 78, בגבעת זאב 155 יח"ד, מתוכן 55 באגן האיילות, ובשכונת רמת שלמה בירושלים 400 דירות חדשות.

השר אורי אריאל מברך על השיווקים החדשים: "אני מברך על ההחלטה לתת תגובה ציונית הולמת להקמת ממשלת הטרור הפלסטינית. זכותה וחובתה של מדינת ישראל לבנות בכל רחבי הארץ כדי להוריד את מחירי הדיור אינה מוטלת בספק ואני מאמין שהשיווקים האלה יהיו רק ההתחלה"

כבר עם היוודע דבר השבעת ממשלת הפלסטינים, אמר השר אריאל: "הקמת ממשלת הטרור הפלסטינית היא המשך ישיר להכשלת המו"מ על ידי הפלסטינים. אבו מאזן חתם היום על הקמת ממשלת טרור יחד עם רוצחים שפלים, שרצחו עשרות ומאות ישראלים, והוכיח היום פעם נוספת שאינו מעוניין בשלום עם מדינת ישראל. אני מצפה שממשלת ישראל תיתן תגובה ציונית הולמת ותוציא מיידית לשיוווק ובניה את אלפי הדירות שהוקפאו עד כה״

כאמור, מיד בצאת החג פרסמו הרשויות את דבר שחרור המכרזים ביו"ש ובירושלים.

אילוסטרציה: AFP

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו