אבל כבד • הותר לפרסום: נמצאו גופותיהם של שלושת החטופים

בהמשך למאמץ החיפושים המשותף אחר שלושת הנערים החטופים, גיל-עד שאער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח, בהובלת כוחות הביטחון- צה״ל, שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל, נמצאו הערב שלוש גופות באזור צפון מערב חברון, צפונית לישוב תלם. הגופות נשלחו לזיהוי סופי || צילומים: AFP.

הבשורה הקשה והכואבת הולמת בלבבות כולם- שלושת הבחורים שנחטפו לפני 18 יום, נרצחו בידי שוביהם. ה' יקום דמם.

כוחות גדולים של צבא זרמו בשעות האחרונות לאזור שממערב לחלחול, בעקבות מידע מודיעיני ממוקד שבו הכוחות וניתבו את המתנדבים לעריכת חיפוש חוזר בסביבות היישוב, ולמרבה הצער והתדהמה נתגלו במקום גופותיהם של שלושת הנערים החטופים, גיל-עד שער, אייל יפרח ונפתלי פרנקל, הי"ד. הגופות התגלו ע"י אחד המתנדבים שהבחין בעצם מוסתר מאחורי שיח אקראי, המתנדבים מיהרו להזעיק את כוחות הביטחון שכיתרו במהירות את האזור.

הצבא הכריז על אזור הכניסה לחלחול כשטח צבאי סגור, וכוחות רבים מחטמ"ר עציון וחטמ"ר יהודה זורמים עדיין למקום בנסיון להדק את המצור על החוטפים המרצחים השפלים וללוכדם במהירות האפשרית.

ביישוביהם של משפחות הנרצחים תחושה כבדה ברחובות ואווירת אבל ונכאים על פני התושבים ההמומים מן הבשורה הקשה על הירצחם של הקדושים בידי בני עוולה. אוהלי התמיכה שהוקמו מחוץ לבתי המשפחות ואשר שימשו ללימוד ותפילה להצלת החטופים הפכו לבתי אבלים ושכנים וידידים מתאספים לתמוך במשפחות בשעה קשה זו.

גופות הנרצחים נשלחו למכון המשפטי באבו כביר לבדיקה שלאחר המוות במטרה לסיים את זיהויים ולהבהיר את התמונה הקשה. ההערכה היא כי הנערים נרצחו סמוך להיחטפם.

בתוך כך, כוחות צה"ל נפרסו בבנימין ובשומרון מחשש לארועי נקמה, בשעה שכוחות הביטחון נמצאים בזירת מציאת שלושת גופות החטופים הי"ד, ומתמודדים עם הפרות הסדר בחלחול, נפרסו כוחות צה"ל סמוך ליצהר שבשומרון, וכן בעוד מספר מקומות וצמתים מרכזיים בשומרון ובבנימין מחשש לארועי נקמה של פעילי ימין.

במקביל, מתארגנת כעת עצרת תפילה ומחאה ספונטנית, בצומת הגוש שבעציון.

מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א אמר בהתבטאות ראשונה עם היוודע האסון הנורא; "היתה להם זכות גדולה מאד שאלפי יהודים התחזקו במצוות בזכותם" עוד הוסיף "התפילות לא היו לשווא זו זכות לנשמתם"

ISRAEL-PALESTINIAN-CONFLICT-KIDNAP

האחים כבר לא ישובו

לפני ח"י ימים נחטפו שלושת בחורי הישיבה, גיל-עד שער, אייל יפרח ונפתלי פרנקל, המבצע לאיתורם שהחל להתגלגל באיחור ניכר הקיף את כל שטחי יו"ש תוך התמקדות על אזורים שסומנו ע"י כוחות המודיעין. ככל שחלף הזמן הותרו לפרסום פרטים נוספים.

לפני מספר ימים נודע כי בעקבות עבודה מודיעינית מבצעית מאומצת של שב"כ, נחשף פחות מיממה לאחר פיגוע החטיפה כי שני פעילי חמאס מחברון, מרואן קואסמה ועאמר אבו עישה הם אלה אשר עמדו מאחורי פיגוע חטיפת שלושת הנערים.

בהמשך, בעקבות תובנות מודיעיניות הוצבע על ידי שב"כ לכוחות הסורקים, האיזור שממערב לעיירה חלחול (הנמצאת מצפון לעיר חברון), כאיזור שיש למקד בו את החיפושים. מאז, כוחות מיוחדים של צה"ל, שב"כ ומ"י ביצעו ללא הפסקה חיפושים אינטנסיביים באיזור.

הערב, איתרו הכוחות הסורקים שלוש גופות כשהן קבורות באדמה בשטח פתוח כשלושה קילומטר מערבית ליישוב חלחול. כוח מז"פ שהוזעק למקום מבצע בדיקות רלוונטיות לזיהוי הגופות.

בשעות אלה, מתבצעות חקירות בשטח ונמשכות הסריקות באיזור, כמו כן, שב"כ ממשיך במאמצים המודיעיניים והמבצעיים ללכידת כל המעורבים בפיגוע, ובכלל זה, את שני המבוקשים החשודים כחוטפים ורוצחי הנערים, מרואן קואסמה ועאמר אבו עישה.

ISRAEL-PALESTINIAN-CONFLICT-KIDNAP

תגובות כואבות

הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס בעוד שעה קלה להחליט על הצעדים שיינקטו כנגד החמאס בתגובה למעשה הרצח המשולש והמזעזע. בין האפשרויות העומדות על הפרק: גירוש מחבלים לעזה והריסת בתיהם של משת"פים וסייענים. בד בבד מחריפות התבטאויות חברי הקבינט כנגד פעולות חמאס בירי הרקטות, כעת, ידיה של ישראל משוחררות לפעולה רצינית להשמדת בסיס הטרור של חמאס בעזה.

השר אורי אריאל הגיב לבשורה הקשה ואמר כי התחושה היא של אבל כבד. "עם ישראל התאחד בתפילה, אחדות שצריכה להמשך כל העת. במלחמה כמו במלחמה צריך להכות במחבלים ללא רחם מצד אחד ולתת תשובה ציונית הולמת מצד שני. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה״.

יו"ר האופיזיציה ח"כ בוז'י הרצוג אמר בזעזוע כי חטיפה ורצח נערים תמימים באישון לילה הוא פשע נתעב ובלתי נסלח. אין לכך כל הסבר או צידוק אנושי. "אני משוכנע, שידיהן הארוכות של כוחות הביטחון יגיעו אל המרצחים" אמר הרצוג.

"ידענו בעבר פיגועים קשים וכואבים והתגברנו וכך יהיה גם הפעם. אלה הם חיינו בארץ הזו. בשבועות האחרונים נחשפנו לשלושה נערים ישראלים שהפכו להיות הבנים של כולנו, אייל, נפתלי וגיל-עד. צר לי מאוד על ששירת חייהם נגדעה על ידי מחבלים נפשעים. ליבי ותנחומיי עם המשפחות. יהי זכרם של הנערים ברוך.

יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, הגיב לידיעה הקשה ואמר כי עם ישראל כולו מתאבל הערב עם שלוש המשפחות השכולות, שהוכיחו לכולנו בשבועות האחרונים, אמונה ועוצמה יהודית מהי. "רוחכם האיתנה תשמש לכולנו דוגמה ומופת ומגדלור שנלך לדרכו".

ח"כ אלי ישי אמר כי בשורת איוב הגיע היום לשלוש משפחות ולעם כולו, "ליבנו איתם. התקווה הגדולה נמוגה. יש לנו החובה להעביר מסר חריף לאויבנו, כי לפעולתם יש ויהיה מחיר כבד מאוד, לא נשב בחיבוק ידיים אל מול עיניהם הדומעות של המשפחות".

ראש מועצת גוש עציון דוידי פרל אמר: "תושבי גוש עציון משתתפים בצער משפחות פרנקל, שאער ויפרח ובצערה של ישיבת מקור חיים בכפר עציון ושבי חברון על הירצחו של גלעד, נפתלי ואייל על ידי בני בליעל וחסרי צלם אנוש. המרצחים בקשו לפגוע ולהחליש את ההתיישבות היהודית בגוש עציון ובמדינת ישראל כולה, ממשלת ישראל צריכה להשיב להם בתשובה מוחצת, מלחמת חורמה וריסוק של כל מי שמעורב במעשים נפשעים אלה וזאת לצד תשובה ציונית שתתבטא בהעצמה ובחיזוק אחיזתנו בקרקע ובבנייה של חיים חדשים, של פריחה ושגשוג באותם מקומות בהם ניסו לפגוע."

צילומים: AFP
ISRAEL-PALESTINIAN-CONFLICT-KIDNAP

ISRAEL-PALESTINIAN-CONFLICT-KIDNAP

ISRAEL-PALESTINIAN-CONFLICT-KIDNAP

ISRAEL-PALESTINIAN-CONFLICT-KIDNAP

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
7 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

שיווווווווו איזה צער
🙁
כמה התפללנו……
ד' יקום דמם !!!

זה מה שמענין שהמחבלים אפילו אם מצאו אותם הם הולכים לשבת בבית מלון של ישראל עד ….. לא נפתח פה לשטן

נא לתקן הכותרת

השם ינקום דמם

צניעות
מה זה לכתוב מהממת
האם ה' לא רואה באינטרנט?

ליואל היקר, נכון שיש פה המון טעויות במערכת , במיוחד דקדוקיות, אבל הפעם לא.
"הרנינו גוים עמו כי דם עבדיו יקום"

אי אי נורא ואיום. מזעזע מזעזע , כואב כל כך הלב, אני רוצה להגיד משהוא לכולכם, אתם כולם יהודים יקרים, וכרגע הגיע הזמן להתעורר…

תתעוררו אנשים! אתם לא רואים את המסרים ששולחים לנו משמים? כן, לנו-לציבור הדתי, החרדי, החסידי, וכו'! לפני חודשיים עם הפיגוע של הגז שמתו שניים ושתי הבנות נפגעו… ועכשיו החטיפה והרצח שלהם!!!

הציונים הכופרים משחקים באש מול השם ית' כבר 66 שנה!!!
תינוקות נחנקים, ילדים נרצחים, נערים נחטפים!!!
שריפות ענק, טילים מסביב, תאונות דרכים נוראיות!!!
לא מספיק כדי להתעורר??? מה עוד צריך אז, מה?!!!
תגלו את הדרך לתיקון ולרצון האל מאיתנו כיום!!!
לזכור: צה"ל ומדינת ישראל לא יעזרו לנו יותר!!!
רק ההתקרבות להקב"ה ע"י תורה, תפלה, חסד, וצניעות!!!

יהודים יקרים, הגיע הזמן להתעורר… החכם בלילה: ביבי אמר, נביא את הבנים לקבר ישראל, החמאס אחראי והחמאס ישלם". אני מאמין רק לחלק הראשון של המשפט. משום שכבר יודעים שביבי מדבר הרבה ולא מקיים דבריו. רק דבר אחד חשוב לו, שהחרדים יתגייתו לצבא, כדי שלא יקיימו את מצות התורה, והוא לא מאמין בתורה, הוא לא מאמין באלוקים. ביבי מי בכלל צריך אותך?

זהו נורא ואיום אבל לא לשכוח שכל החיזוקים שקיבלנו על עצמנו משך תקופה זו ימשיכו גם לעילוי נשמתם וגם לכפרה לעם ישראל מהצרות הנוראיים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו