צה"ל תקף הלילה בעזה | החמאס: 9 פעילים נהרגו

בין המטרות משגרים מוטמנים ומוקדי פעילות טרור ברצע"ז | ב-48 השעות האחרונות תקף צה"ל כ-24 יעדי טרור | בהודעה שפרסם החמאס נמסר כי פעילי הזרוע הצבאית נהרגו, רובם בהתמוטטות מנהרה ברפיח | הבוקר נפצע אדם מרסיסים באורח קל במועצה אזורית אשכול

צה"ל תקף הלילה כ-14 מטרות ברצועת עזה באמצעות כלי טיס של חיל האוויר. בין המטרות משגרים מוטמנים ומוקדי פעילות טרור ברצועת עזה.

התקיפה מתווספת לסיכול חוליית טרור שעסקה בירי רקטות לעבר שטחי מדינת ישראל מוקדם יותר הלילה, ולתקיפת 10 יעדי טרור נוספים בליל אמש.

מדובר צה"ל נמסר כי צה"ל ערוך ומוכן להגן על תושבי מדינת ישראל מפני כל איום, וימשיך לפעול בנחישות וככל שיידרש עד להשבת השקט ושגרת החיים התקינה. ארגון הטרור חמאס הוא הכתבות ועליו אחריות.

דובר חמאס, סאמי אבו זוהרי, הודיע הלילה כי תבוא תגובה של חמאס, וכי "האויב ישלם מחיר כבד" על התקיפה. עזת א-רשק מבכירי החמאס, אמר כי "הקבוצה החדשה של השהידים שנהרגו תבעיר את האינתיפאדה דרך המחסומים וגדרות התיל כשהיא שוברת את גבולות הכובש". לדבריו, "הזהרנו את ישראל מלשחק באש הדם הפלסטיני והוא הרחיב את פעולותיו. העם הפלסטיני לא שואף להסלמה אבל היהירות הציונית ואווילית וההחלטה המדינית והצבאית להסלמה בגדה המערבית וברצועת עזה לא התירה ברירה אלה להילחם ולנצח". והדגיש כי "המרד הפלסטיני עומד מול שלב של הסלמה"

במקביל לתקיפות של חיל אוויר ברצועת עזה, נמשך גם ירי הרקטות ופצצות המרגמה לעבר היישובים בדרום. הבוקר נפצע אדם אחד מרסיסים באורח קל במועצה אזורית אשכול מנפילת קאסם. אזעקות "צבע אדום" נשמעה הלילה במועצות האזוריות אשכול ושער הנגב ובעיר שדרות. נפילות של קאסמים זוהו בשטחים פתוחים, ללא נפגעים ולא נגרם נזק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו