ח"כ אייכלר ליו"ר הכנסת: "יש למנוע מחטפים של גזירות במנהרת הזמן"

ח"כ אייכלר בפנייה ליו"ר הכנסת, לא להעלות חוקים השנויים במחלוקת בעת מלחמה, הפניה נעשתה בעקבות מידע שהקואליציה רוצה להעביר בשבועיים שנשארו לפגרה, חוקים דורסניים כמו הגיור וחוק המע"מ ועוד.

ח"כ הרב ישראל אייכלר פנה במכתב ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, בראש דבריו כתב: "בתקופת חטיפת שלשת הנערים מגוש עציון הי"ד, התאחד העם סביב הכאב והסבל ולא הועלו חוקים ונושאים השנויים במחלוקת ציבורית.

גם היום מליוני יהודים חיים בחרדה, סמוך לחדרי המיגון, בלי הבדל השקפות ודעות. כשם שאין אנו מעיזים להגיש הצעות אי אמון ולחוקק חוקים שנויים במחלוקת, כך אין לאפשר העלאת חוקים שהם במחלוקת. אבקש למנוע הרצת חוקים והחלטות שנויות במחלוקת, תוך כדי ניצול השבועות האחרונים שלפני הפגרה" – כתב אייכלר והמשיך בפנייה הנרגשת:

"יש לזכור שהמחלוקות לא יברחו לנו, לאחר הפגרה. אין לאפשר לגורמים אנטי דתיים, לנצל את תקופת החירום, להוציא ממנהרות החקיקה, גזירות על הציבור שיש בהם קטרוג, גם בעולם הזה וגם בעולמות העליונים.

"ישנם אנשים שאין להם מוסר ולא יראת אלוקים. אבל רובו של עם ישראל מאמין בה' אלוקי ישראל. אנו זקוקים לחסדו ולהגנתו בכל עת ורגע. בזמן שמידת הדין מתוחה והקב"ה מטה ידו להגן מפני טילים וחיצי מוות המשוגרים מעל כל ערי ארצנו, אין להתריס כלפי שמיא".

"כל המחבל בקדושת ארץ ישראל, פוגע בכולנו ומסכן את חיי עם ישראל בארצו. כולנו בסירה אחת ואסור לנו לחורר אותה מבפנים. לא הוגן לנצל את תקופת החירום כדי להטיל על הציבור גזירות וחוקים, שחלק מהציבור לא יוכל לעמוד בהם.

אשר על כן אבקשך, להמשיך בנוהג המקובל בכנסת, שבזמן חירום, אין מעלים נושאים השנויים במחלוקת בעת מלחמה" סיים ח"כ אייכלר את פנייתו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו