במשטרה מבקשים: הישמרו מנפלי הרקטות והיזהרו מהטנקים בכבישים

בימים אלה קיימת תנועה ערה של כלי רכב צבאיים כבדים, ביניהם, מובילי טנקים, העושים דרכם בצירים הבינעירוניים, מדרום לצפון, במשטרה קוראים לנהגים, לגלות משנה זהירות בעת נסיעתם • ציבור האזרחים בכללו נקרא להישמר מפני נפלים וחלקי רקטות

בימים אלה קיימת תנועה ערה של כלי רכב צבאיים כבדים, ביניהם, מובילי טנקים, העושים דרכם בצירים הבינעירוניים, מדרום לצפון, לרוב בשעות הלילה. המשטרה הצבאית ואגף התנועה של המשטרה פועלים לליווי וניהול תנועתם בכל הצירים, בדגש לכביש 6.

במשטרה קוראים לנהגים, להימנע מעצירה בשול הדרך, לגלות משנה זהירות בעת נסיעתם, ולהיות מרוכזים היטב בנהיגה, ללא כל היסח דעת.

מדובר בכלי רכב כבדים שרוחבם חורג לעיתים מרוחב הנתיב ובעת עלייה, גם אם היא מתונה, מהירות נסיעתם יורדת משמעותית. הפרשי המהירות הגדולים בין המובילים לבין כלי הרכב האחרים, בשילוב עם חריגתם מנתיב הנסיעה, יוצרים סכנה ממשית לחיי אדם.

כמו כן, יש לקחת בחשבון כי לעיתים, המובילים העוצרים בצידי הדרך בולטים לנתיב הנסיעה. יש לזכור ששני בני אדם קיפחו את חייהם לאחרונה בתאונות דרכים בהן היו מעורבים מובילי טנקים. לפיכך, על הנהגים לגלות זהירות יתרה ולהיות ערניים להימצאותם של כלים אילו בצירים בכל שעות היום.

עוד קוראים במשטרה לציבור האזרחים בכללו להישמר מפני נפלים וחלקי רקטות.

במהלך מבצע "צוק איתן" נורו לעבר מדינת ישראל אלפי רקטות שחלקן יורטו ע"י מערכת כיפת ברזל וחלקן התפוצצו בשטחים פתוחים. נפלים ושרידים מהרקטות נותרו בשטח ועלולים להכיל חומר נפץ. לפיכך, מתבקש הציבור שלא לגעת בהם ולא להתקרב. בכל מקרה בו מתגלה שריד או חלק מרקטה, אין לגעת, יש להתרחק מהמקום ולהתקשר מיד למוקד המשטרה -100.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו