צה"ל תקף 150 מטרות בעזה; נתניהו: לא הכרזנו על סיום המבצע

פיקוד העורף שב והגביל את ההתקהלויות גם באזורים שבטווח ה-40-80 ק"מ • כוחות צה"ל נשארו פרוסים באזור הגדר ובתוך הישובים בעוטף עזה במוכנות מלאה לפעולה • נתניהו מבהיר: "מבצע 'צוק איתן' נמשך, בשום שלב לא הכרזנו על סיומו"

מאז תום הפסקת האש תקף חיל האוויר כ-150 מטרות טרור, בתגובה לירי לעבר שטח ישראל, רבים מהם כסיכול ירי תלול-מסלול.

לפני זמן קצר תקף צה"ל פעיל טרור אשר עסק בהכנות לירי תלול מסלול לעבר שטח מדינת ישראל בדרום רצועת עזה, וזוהתה פגיעה. כמו כן, תקף צה"ל פעיל טרור נוסף בצפון רצועת עזה וזוהתה פגיעה.

מאז סיום הפסקת האש בוצעו כ-106 שיגורים לעבר שטח מדינת ישראל, מתוכם כ-77 נפילות. בתגובה לירי לעבר יישובי הדרום נתקפו כ-150 מטרות, ביניהן כ-63 מטרות מסייעות תמרון, כ-39 מטרות של מערך התמ"ס, כ-30 מטרות פיקוד ושליטה וכ-6 מטרות אמצעי לחימה ותשתיות ייצור.

מקבץ מתקיפות חיל האוויר ברצועת עזה. צילום: דו"צ

נתניהו: "לא הכרזנו על סיום המבצע"

בפתח ישיבת הממשלה הבוקר אמר ראש הממשלה בהתייחס להסלמה שלאחר הפסקת האש כי "מבצע 'צוק איתן' נמשך, בשום שלב לא הכרזנו על סיומו. המבצע יימשך עד השלמת ייעודו – השבת השקט לתקופה ממושכת. אמרתי בתחילת המבצע וגם לאורך כל הדרך – זה ייקח זמן ודרוש אורך רוח".

,ישראל לא תנהל מו"מ תחת אש" הבטיח נתניהו על רקע התגברות ירי הטילים, "ישראל תמשיך לפעול בכל דרך כדי לשנות את המציאות הנוכחית ולהביא שקט לכל אזרחיה. אנחנו נעמוד יחד באחדות ובנחישות, עד שנשלים את המלאכה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו